ستاره‌های سرخابی در لیست بدترین خریدها

به گزارش مشرق، فصل نقل‌وانتقالات زمان سر و صدای باشگاه‌ها برای خرید بازیکن است. تیم‌ها برای جذب ستاره‌های لیگ رقابت می‌کنند و گاهی این خریدها مانند پاتوسی و ترابی همه نگاه‌ها را خیره می‌کنند و برخی زمان‌ها هم خرید ستاره جواب نمی‌دهد. در نیم‌فصل لیگ هجدهم هم جابجایی‌های زیادی صورت گرفت و حالا با اتمام فصل، مشخص می‌شود که کدام ستاره‌ها در حد نام‌شان ظاهر شدند و کدام بازیکن‌ها انتظارات را برآورده نکردند.

گلزن‌های ناکام استقلال و پرسپولیس

گادوین منشأ: یاغی این فصل لیگ برتر، بهترین آمار را بین ستاره‌های ناکامِ نقل‌وانتقالاتی داشت، ولی انتظار استقلالی‌ها رابرآورده نکرد. منشأ با پیراهن استقلال ۱ گل زد و ۳ پاس‌گل داد، ولی این آمار هم آبی‌ها را راضی نکرد که او را نگه‌دارند و شایعه جدایی منشأ از استقلال به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

عابدزاده را نمی‌توان کپی کرد

سروش رفیعی: شماره ۷ پرسپولیس هم با وجود اینکه یک گل زد، ولی در حد انتظار ظاهر نشد. سروش در لیگ هیچ گلی برای پرسپولیس نساخت و آمار باورنکردنی فقط ۳ پاس‌کلیدی در نیم‌فصل دوم را به ثبت رساند.

ستاره‌های ناکام

محمد ابراهیمی، سپاهان: امیر قلعه‌نویی در تعطیلات نیم‌فصل تصمیم عجیبی گرفت. او با جدایی ساسان انصاری که در نیم‌فصل نخست ۴ گل زده بود و ۱ پاس‌گل داده بود موافقت کرد تا محمد ابراهیمی را از لیگ یک به سطح اول فوتبال برگرداند. ابراهیمی ولی در نیم‌فصل دوم طبق آمار متریکا فقط یک شوت زد. البته زیاد هم به او بازی نرسید و مجموع دو مسابقه‌ای که پیراهن سپاهان را پوشید، ۳۱ دقیقه شد.

محمدرضا اخباری: حاشیه‌های فروزان فرصت بازی کردن را بعد از یک فصل به محمدرضا اخباری داد. اخباری ولی اصلاً جانشین خوبی برای دروازه‌بان پرحاشیه تراکتورسازی نبود. محمدرضا اخباری در هر ۵ بازی گل خورد و کلین‌شیت نکرد و با دریافت ۷ گل در این پنج مسابقه، هیچ شانسی حتی برای سهمیه گرفتن تراکتوری‌ها هم باقی نگذاشت.

محسن مسلمان، سپاهان: مهندس فصل قبل پرسپولیس، در لیگ هجدهم بین تیم‌های اصفهانی جابجا می‌شد. مسلمان که فصل را با ذوب‌آهن استارت زده بود، در تعطیلات راهی سپاهان شد تا به همراه قلعه‌نویی تلاش کنند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. ولی مسلمان انتظارات را برآورده نکرد و فقط در ۵ مسابقه برای سپاهان بازی کرد. قلعه‌نویی در هیچ کدام از این پنج بازی هم بیشتر از یک ساعت به مسلمان اعتماد نکرد و همیشه قبل از دقیقه ۶۰ او را از زمین بیرون می‌کشید. محسن مسلمان هیچ گلی نزد، هیچ پاس گلی نداد و کل نیم‌فصل دوم را با ارسال ۲ پاس‌کلیدی تمام کرد.

مهدی شریفی، پرسپولیس: شماره ده پرسپولیس هیچ شباهتی به ستاره‌ها نداشت. شریفی در چهار مسابقه‌ای که در لیگ برای پرسپولیس بازی کرد هیچ گلی نزد و پاس گلی نداد. علاوه بر این ۱۴۹ دقیقه، مهدی شریفی در جام حذفی هم مقابل سپیدرود و سپاهان بازی کرد که گل نزد و بهترین موقعیت پرسپولیس مقابل سپاهان را هم او به اوت زد. عملکردی که نه شبیه به ستاره‌ها بود، نه شبیه به شماره ده‌ها و نه شبیه به مهدی شریفی.

پیام صادقیان: پیام در این سال‌ها به قدری افت کرد که برای این بازیکن ۲۷ ساله باید گفته شود، ستاره سال‌های دور فوتبال ایران! حضور در سپیدرود هم کمکی به پیام نکرد و او فصل را بدون گل یا پاس‌گلی به اتمام رساند. صادقیان کلاً در سه مسابقه حاضر بود که این ۹۱ دقیقه حضور صادقیان تأثیری روی گل‌های سپیدرود نداشت؛ به جز یک سانتر او که با دفع ناقص دفاع، تبدیل به گل شد.

بدشانس‌ترین ستاره‌ها

محمدرضا خلعتبری که نیم‌فصل فوق‌العاده‌ای را در پدیده گذرانده بود، با جابجایی در نیم‌فصل بدشانسی سراغش آمد. خلعتبری در همان نخستین بازی نیم‌فصل دوم با خطای شدید مدافع نساجی، رباط صلیبی پاره کرد و کل فصل را از دست داد.

جابر انصاری از خلعتبری هم بدشانس‌تر بود. جابر با ترک استقلال، به پیکان رفت. ولی حتی قبل از اینکه مسابقات شروع شود و پیراهن پیکان را به تن کند، در تمرینات این تیم رباط صلیبی پاره کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساشا شفر: توافق پدرم با بن یاس شایعه است

ش ژوئن 1 , 2019
به گزارش مشرق، در روزهای اخیر رسانه‌های اماراتی خبر از حضور وینفرد شفر در تیم بن یاس به جای کرونوسلاو کروات دادند، اما ساشا، پسر شفر با رد این موضوع گفت: دو هفته‌ای است که این شایعات وجود دارد، اما چنین چیزی صحت ندارد. پدرم در تهران حضور دارد و منتظر ت...