دلیل مخالفت ماجدی با استراماچونی

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها پس از بالا و پایین کردن فراوان سرانجام برای جانشینی شفر به یک گزینه ایتالیایی به اسم آندره آ استراماچونی رسیدند تا یک ایتالیایی جای یک آلمانی را روی نیمکت این تیم بگیرد.

طی روزهای اخیر مدیرعامل باشگاه به همراه معاونش برای انجام مذاکرات مستقیم با این گزینه راهی کشور ترکیه شدند. مذاکراتی که هنوز به نتیجه نرسیده و مرد ایتالیایی پاسخ نهایی اش را به آبی‌ها نداده است.

میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای گلایه آمیز مخالفت خود را با این مرد ایتالیایی اعلام کرد که این مصاحبه با واکنش‌های زیادی از سوی هواداران مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

گزینه استقلال، استاد قراردادهای یک‌طرفه

 

با رمزگشایی از صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به این نتیجه می رسیم که اعضای هیئت مدیره در جریان کامل این انتخاب قرار نداشته اند و تنها با اعلام یک اسم از انتخاب مدیریت باشگاه مطلع شده اند.

خلیل زاده یکی از اعضای هیئت مدیره اعلام می‌کند ماجدی از سوی هیئت مدیره برای نهایی کردن و امضای قرارداد مربی جدید به ترکیه برود اما ماجدی به همان دلیل که در جریان این انتخاب قرار نداشت از سفر به ترکیه امتناع می ورزد.

گلایه‌های ماجدی مشخص می‌کند دلخوری او از مدیریت باشگاه نه به جهت انتخاب استراماچونی و نه اصلاً برای انتخاب یک مربی خارجی می‌باشد بلکه علت اصلی دلخوری ماجدی انتخاب بدون مشورت با هیئت مدیره است.

مدیریت باشگاه پیش از این نیز از هیئت مدیره برای انتخاب‌های فنی اختیار لازم را گرفته بود و با استفاده از همین اختیارات بود که تصمیماتی مثل اضافه کردن فرهاد مجیدی به کادر فنی، برکناری شفر و دادن حکم سرمربی موقت به فرهاد مجیدی کرده بود.

از دیدگاه اعضای هیئت مدیره بخصوص ماجدی، مدیرعامل باشگاه می‌تواند امروز هم از همان اختیارات استفاده کرده و مربی مورد نظر را انتخاب و با مسئولیت خودش با او قرارداد ببندد و نیازی به امضای ماجدی ذیل این قرارداد نیست.

حال باید دید که آیا فتحی در این شرایط شخصاً مسئولیت عقد قرارداد با استراماچونی را خواهد پذیرفت یا خیر؟

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظر مظلومی درمورد استراماچونی

ج مه 31 , 2019
به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در حاشیه مراسم راه‌پیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور پرشوری در راه‌پیمایی وجود دارد و جامعه ورزش هم دور از مردم نیست. حمایت از مردم فلسطین، نه تنها وظیفه ما، بلکه وظیفه تمام...