بن بست در مذاکرات استقلال و وریا

به گزارش مشرق، اواخر اردیبهشت‌ماه بود که وریا غفوری برای مذاکره به باشگاه رفت و پیشنهادی دریافت کرد؛ پیشنهادی که فردای آن با این بیانیه تکمیل شد: «وریا غفوری تا یک هفته دیگر فرصت دارد قرارداد خود را با استقلال تمدید کند.»

 

از تاریخ آن بیانیه عجیبی که باشگاه استقلال منتشر کرد، نه‌تنها یک هفته که حدود ۱۱ روز می‌گذرد اما نه وریا برای تمدید قرارداد علاقه‌ای نشان داده و نه باشگاه یادش می‌آید که چنین خواسته‌ای را از دفاع راست ملی‌پوش خود داشته. همه ذهن‌ها و تلاش‌ها معطوف به انتخاب سرمربی جدید و خارجی استقلال شده و مدیران این باشگاه به‌جای مذاکره با وریا غفوری و علی کریمی، به استانبول رفته‌اند تا از استراماچونی جواب مثبت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ چالش نقل و انتقالاتی در استقلال

 


اگر استقلال می‌خواست وقت خود را صرف انتخاب سرمربی جدید کند که البته ضروری هم هست، چرا آن بیانیه را منتشر کرد و به وریا برای تمدید قرارداد مهلت یک‌هفته‌ای داد؟ یعنی حالا که وریا جواب منفی داده، استقلال قید ادامه مذاکره با او را می‌زند و از خیر این ستاره ۳۱ ساله می‌گذرد؟ قطعاً پاسخ منفی است و استقلال روی وریا به‌عنوان یک بازیکن کلیدی در فصل بعد حساب ویژه‌ای باز کرده است.


اما جالب است بدانید در مذاکره وریا و مدیران باشگاه استقلال چه گذشته و چرا غفوری در مهلت یک‌هفته‌ای پاسخی به این پیشنهاد نداده. استقلال مبلغی ۶/۱ میلیاردی به وریا داده تا او قرارداد خود را تمدید کند؛ پیشنهادی که افزایشی نسبت به فصل قبل ندارد. در ضمن بندی هم در قرارداد گنجانده خواهد شد که بخشی از این مبلغ در صورت رضایت کادر فنی به او پرداخت می‌شود.
وریا غفوری اما سومین فصل حضور در استقلال را سپری کرد؛ فصلی که برای وریا موفقیت‌آمیز بود اما استقلال نه. این بازیکن حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان از فصول قبل طلب دارد و در مذاکره با باشگاه دریافت این مبلغ را یکی از شرط‌هایش برای تمدید قرارداد عنوان کرده. باشگاه اما در پاسخ به وریا گفته هیچ طلبی ندارد و باید دور این رقم را خط بکشد؛ موضوعی که وریا و مدیران باشگاه استقلال را وارد چالش جدیدی کرده.


استقلال در روزهایی که رقم نجومی قرارداد بازیکنان خارجی‌اش رسانه‌ای شده، سعی در کاهش قرارداد ستاره‌های ایرانی‌اش دارد؛ موضوعی که درباره وریا غفوری صدق می‌کند و ناراحتی و عصبانیت این دفاع راست ملی‌پوش را به‌همراه داشته. موضوعی که اگر ادامه پیدا کند، واکنش رسانه‌ای وریا غفوری را نیز در پی خواهد داشت؛ بازیکنی که ابتدا طلب خود را می‌خواهد تا قراردادش را تمدید کند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، جدایی وریا از استقلال قابل پیش‌بینی است. جدایی، شاید به قصد حضور در تراکتورسازی.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یکی از گزینه های خرید استقلال پرید!

چ مه 29 , 2019
به گزار ش مشرق، تیم گل‌گهر سیرجان به عنوان عضو تازه وارد لیگ برتر قصد دارد در رقابت‌های فصل نوزدهم حضور پرقدرتی داشته باشد و به همین خاطر پس از پایان مرخصی وینگو بگوویچ و بازگشت او به تهران، بلافاصله فعالیت خودش را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است...