اختلاف آشکار در هیئت مدیره استقلال

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال این روزها همه تمرکز خود را برای انتخاب سرمربی جدید گذاشته و در آستانه قرارداد با استراماچونی ایتالیایی است. در شرایطی که امیرحسین فتحی مدیرعامل و علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکرات نهایی با گزینه ایتالیایی در ترکیه به سر می‌برند، اما در ایران اظهارات عجیبی از اعضای هیئت مدیره استقلال می‌شنویم.

روز گذشته میرشاد ماجدی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که از روند انتخاب سرمربی جدید اطلاعی ندارد. کامران منزوی دیگر عضو هیئت مدیره نیز صحبت‌های مشابهی انجام داد و گفت که اطلاعی از امور اجرایی باشگاه نداشته و فتحی و خطیر کارها را پیش می‌برند. اسماعیل خلیل‌زاده عضو دیگر هیئت مدیره اما، از روز گذشته اظهارات عجیبی انجام داده و نشان می‌دهد که حداقل او از همه تصمیم‌گیری‌ها با خبر است.

بیشتر بخوانید:

ماجدی: استراماچونی را قبول ندارم

خلیل‌زاده همچنین در واکنش به اظهارات ماجدی که از امور اجرایی باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرده، گفته که او و خطیر طبق مصوبه هیئت مدیره مأمور مذاکره با مربیان خارجی هستند. ماجدی نیز پاسخ داده و گفته که استراماچونی را قبول ندارد و در جریان نیست.

مشخص نیست چرا در باشگاه استقلال کارها با هماهنگی انجام نمی‌شود و یک حرف واحد از این مجموعه به گوش نمی‌رسد آن هم در شرایطی که هنوز فصل شروع نشده و استقلال باید علاوه بر انتخاب سرمربی، باید قرارداد چند بازیکنش را نیز تمدید کند. تناقض در اظهارات مدیران استقلال نشان از اختلاف بین آنها می‌دهد و این در شرایطی است که مدیران باشگاه به جای اینکه حواشی را از استقلال دور کرده و پس از سال‌ها آرامش را ترزیق کنند، خودشان در رسانه‌ها حواشی ایجاد می‌کنند. اختلاف نظر در مجموعه‌ها، وجود دارد اما نه در این حد که در باشگاه استقلال شاهد آن هستیم.

نمونه‌ای دیگر از اتفاقات عجیب در استقلال، بحث بستن تیم برای فصل آینده است. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره با برخی گزینه‌ها از جمله محمدرضا حسینی، رضا اسدی و … مطرح شد، اما فرهاد مجیدی اعلام کرد که این افراد در لیست او حضور ندارند. بیش از این گفته شده بود که مجیدی خودش تیم را بسته تا سرمربی فصل آینده به دلیل عدم شناخت روی بازیکنان ایرانی، مشکلی پیدا نکند. امروز هم از لیست مجیدی در برخی رسانه‌ها رونمایی شد که با آنچه در روزهای گذشته مطرح شدند، تفاوت زیادی داشت. اکنون این سؤال بوجود می‌آید که اگر این افراد در لیست مجیدی نیستند، چه کسی با آنها مذاکره کرده است؟ آیا کسی به غیر از مربی و کمیته فنی می‌تواند در انتخاب بازیکنان فصل آینده نقش داشته باشد؟

هنوز لیگ نوزدهم شروع نشده استقلال درگیر حاشیه و اختلاف شده و باید دید چه اتفاقاتی در این تیم رخ می‌دهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکل بزرگی که شفر داشت

چ مه 29 , 2019
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره مذاکره باشگاه استقلال با آندره استراماچونی و اینکه آیا این مربی گزینه ایده‌آلی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود یا خیر، اظهار داشت: به خاطر شرایط خاصی که در ایران وجود دارد، مربیان خارجی برای حضور در فوتبال ایران به سختی...