چند خبر کوتاه از استقلال/ انتخاب سرمربی جدید در روز شنبه 11 خرداد؛ آیاندا پاتوسی بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر!

اخبار باشگاه استقلال

آیاندا پاتوسی هافبک افریقایی استقلال از نگاه متریکا بهترین بازیکن لیگ شد.

به گزارش استقلال نیوز، جلسه‌ مذاکره مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی ایتالیایی در استانبول ترکیه برگزار شد. در صورت موافقت سرمربی جدید استقلال با سفر به کانادا، این تیم هم عازم آمریکای شمالی خواهد شد.

امیرحسین فتحی مدیرعامل و علی خطیر معاون باشگاه به ترکیه سفر کردند

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال جهت بررسی و مذاکره با چندگزینه سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه به ترکیه سفر کرده است.

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه در این سفر فتحی را همراهی می‌کند.

پس از مذاکرات دوبی در هفته گذشته، این دومین سفر خارجی مدیرعامل باشگاه استقلال به منظور انتخاب سرمربی فصل آینده تیم استقلال است.

جلسه‌ مذاکره مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی ایتالیایی در استانبول ترکیه به پایان رسید. این جلسه که باحضور امیرحسین فتحی، آندره‌آ استراماچونی، علی خطیر و ایجنت خارجی سرمربی ایتالیایی برگزار شد، حدود چهار ساعت به طول انجامید.

در این نشست ابتدا مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره جایگاه باشگاه در قاره آسیا، هواداران میلیونی‌اش و امکانات و محدودیت‌ها ارائه داد.

در نقطه مقابل هم استراماچونی با صحبت‌های مفصلی که مطرح کرد، نشان داد شناخت دقیقی از تیم استقلال دارد و جزئیات فنی جالبی را درباره بازیکنان عنوان کرد.

این نشست در فضای گرم و صمیمی در شرایطی به پایان رسید که قرار شد، نتیجه نهایی این مذاکره روز شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شود.

* امیرحسین فتحی پیشنهاد سفر به کانادا به ما هم شده اما هنوز پاسخی نداده ایم

بله این پیشنهاد از سوی کانادایی ها به ما شده است. آن ها هم زمان با پیشنهاد به پرسپولیس، به باشگاه استقلال هم پیشنهاد دادند که ما هنوز پاسخ نهایی را به آن ها نداده ایم و منتظر نظر سرمربی جدید تیم هستیم.

در صورتی که سرمربی جدید استقلال با سفر به کانادا موافقت کند، به این کشور سفر می کنیم. البته این سفر ما جهت اردو آماده سازی نخواهد بود چرا که ما اردو آماده سازی دیگری خواهیم داشت و در کنار آن ممکن است به کانادا هم سفر کنیم.

در حال حاضر  در ترکیه با گزینه های مورد نظر مان در حال مذاکره هستیم تا در صورت توافق نام سرمربی جدید را معرفی کنیم.

* پاتوسی بهترین بازیکن لیگ از نگاه متریکا

آیاندا پاتوسی در نیم فصل به استقلال پیوست و بعد از دیدار با تراکتورسازی و از دیدار با پارس جنوبی به ترکیب استقلال اضافه شد و توانست با نمایش های درخشان، عنوان بهترین بازیکن فصل را از سوی سایت متریکا دریافت کند.

پاتوسی در 1122 دقیقه حضور با پیراهن استقلال در لیگ برتر، 4 گل و 2پاس گل در کارنامه خود ثبت کرد و توانست با میانگین 3.5 شوت در هر مسابقه و 1.4 پاس کلیدی نقش پر رنگی در عملکرد هجومی آبی پوشان داشته باشد.

این بازیکن 13 مرتبه برای استقلال به میدان رفت و در تمامی مسابقات بهترین بازیکن آبی پوشان در زمین مسابقه بود تا به این ترتیب با نمره 7.3 بهترین بازیکن لیگ هجدهم باشد.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایت جالب پاتوسی از زندگی در ایران

چ مه 29 , 2019
به گزارش مشرق، آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال که در تعطیلات نیم فصل به این تیم اضافه شد، در تازه‌ترین مصاحبه خود، روایت جالبی از حضور در ایران و بازی در لیگ برتر داشته است. وی که با نشریه «kickoff» آفریقای جنوبی مصاحبه کرده، سطح لیگ ا...