بازیکنان استقلال به دلیل اعتصاب و سرپیچی از دستور باشگاه جریمه می‌شوند

سرویس ورزش مشرق – در روزهای پیش از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هجدهم در حالی که اعضای تیم استقلال باید خود را آماده رویارویی با تیم سپیدرود رشت می‌کردند با سرپیچی از برگزاری تمرین و شرکت نکردن در اردوی شبانه روزی، اعتراض خود نسبت به وضعیت مالی باشگاه را به اطلاع کادر مدیریتی باشگاه رساندند.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم استقلال در تاریخ ۲۴ اردیبهشت پس از حضور در زمین تهرانسر محل برگزاری تمرینات تیم، بدون انجام تمرین به خانه‌های خود برگشته و فردای همان روز در حالی که باید اردوی خود برای مصاف با نماینده رشت را آغاز می‌کردند هیچیک از بازیکنان به هتل نرفته و روز بازی از خانه به استادیوم آزادی رفتند.

در این ارتباط مطلع شدیم کادر سرپرستی تیم با ارسال گزارش اتفاقات روز بازی برای مدیریت باشگاه، این موارد به اطلاع کمیته انضباطی باشگاه رسیده و قرار است همه بازیکنانی که در این اعتصاب سهم داشتند جریمه شوند. ظاهراً این جریمه شامل کسر بخشی از مبلغ باقیمانده قراردادهای بازیکنان خواهد بود.

ناگفته نماند بازیکنان استقلال در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر، تیم سپیدرود رشت را با نتیجه ۱-۲ شکست داده و در جایگاه سوم جدول ایستادند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجتبی جباری: دوست دارم دستیار ویلموتس شوم

چ مه 29 , 2019
به گزارش مشرق، مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال درباره آخرین وضعیت خود، برنامه ستاره‌ساز و سرمربی جدید تیم‌ملی حرف‌های جالب و خوبی به زبان آورد.جباری درباره استقلال و اتفاقات آن صحبت نکرد، اما قول داد بعد از مشخص شدن سرمربی جدید و پایان نقل و انتقالات، ...