طبق قانون جدید استقلال منعی برای جذب جانشین شفر ندارد

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در مورد اینکه در گذشته سازمان لیگ به باشگاه‌ها اجازه نمی‌داد تا تسویه حساب مالی با سرمربی قبلی انجام نشده باشد سرمربی جدیدی را جذب کنند و با توجه به این قانون آیا استقلال می‌تواند یک مربی خارجی دیگر به جای شفر استخدام کند، گفت: این قانون مربوط به ۴ سال قبل است که با مقررات فیفا مغایرت داشت و به همین دلیل تغییر کرد، زیرا فیفا معتقد است اگر مربی و باشگاه به هر دلیلی برای ادامه همکاری با هم توافق نکنند و پایان همکاری خود را اعلام کنند چه مربی قراردادش را فسخ کرده باشد و چه باشگاه مربی را برکنار کرده باشد باشگاه می‌تواند یک مربی جدید جذب کند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره ۴ ساعته باشگاه استقلال با استراماچونی

وی افزود: در صورتی که باشگاه و سرمربی قبلی بدون توافق از یکدیگر جدا شوند برای روشن شدن وضعیت مالی محاکم قضایی فوتبال در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند و باشگاه می‌تواند بعد از قطع همکاری با سرمربی قبلی، مربی جدیدی جذب کند، اکنون هم استقلال هیچ منعی برای جذب یک مربی جدید به عنوان جانشین شفرندارد.

محمودزاده در مورد اینکه آیا نام شفر از فهرست استقلال خارج شده یا او همچنان در فهرست استقلال وجود دارد، گفت: همه می‌دانیم که باشگاه استقلال با شفر قطع همکاری کرده و این مسأله در رسانه‌ها نیز عنوان شده است اما از نظر حقوقی و قانونی در فهرستی که در اختیار سازمان لیگ است، وینفرید شفر تا آخرین بازی نامش به عنوان سرمربی در فهرست استقلال وجود داشت و باشگاه استقلال نام هیچ شخصی را برای سرمربی‌گری به سازمان لیگ معرفی نکرد.

وی در مورد اینکه یعنی فرهاد مجیدی نمی‌توانست سرمربی استقلال شود، گفت: او منعی برای سرمربی‌گری نداشت اما باشگاه استقلال بعد از شفر نام هیچ شخصی را به عنوان سرمربی به ما معرفی نکرد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه مگر یک تیم می‌تواند بدون سرمربی در لیگ برتر مسابقه بدهد، گفت: بهتر است در این مورد از مسئولان مربوطه سؤال کنید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زاهدی‌فر داور باخت‌های سپاهان و بردهای پرسپولیس!

چ مه 29 , 2019
سرویس ورزش مشرق - کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوری برای قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان انتخاب کرده که پیش از این بارها برای هر دو تیم سوت زده و آشنایی خوبی با وضعیت برگزاری دیدارهای تیم‌های اصفهانی و تهرانی دارد.محمدحسین زاهدی فر اهل برازجان استان بوشه...