بازارگرمی به سبک 3 بازیکن استقلال

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران برخلاف سال‌های گذشته که برنده نقل‌وانتقالات بود و نتیجه‌اش قهرمانی‌ها و نتایج خوب شد، در چند فصل اخیر در این مورد خیلی خوب کار نکرده یا حداقل بازیکنانش را از دست داده است.

این ذهنیت باعث شده تا بسیاری از هواداران با جدایی بازیکنان خود به سمت مدیران باشگاه حمله کنند و آنها را مقصر این اتفاق بدانند. نمونه آن سال گذشته پس از جدایی تیام، جباروف، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی بود و رضا افتخاری و پندار توفیقی به شکل عجیبی مورد اهانت هواداران استقلال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

منزوی: ما هم نگرانیم اما نمی‌توانیم دخالت کنیم

 

امسال هم ۳ بازیکن استقلال به شکل عجیبی در حال بازارگرمی هستند تا مسئولان باشگاه سر کیسه را شل کنند، بازیکنانی که در طول فصل ادعای تعصب دارند. جالب است یکی از آنها که بیشتر از همه بین تماشاگران مقبولیت دارد، در بهترین زمان‌های فصل مصدوم شد و حتی دربی را هم از دست داد. کسی منکر توانایی‌های فنی این بازیکن نیست، اما باید گفت تنها تیمی که خواهان این بازیکن است تراکتورسازی است.

دیگری بازیکنی است که ابتدای فصل به استقلال پیوست و مشخص بود مصدوم است. او هم در بسیاری از بازی‌ها به دلیل مصدومیت حضور نداشت و نتوانست خیلی مهره کلیدی باشد. این بازیکن تنها از یک تیم مطرح پیشنهاد دارد و بحث پیشنهاد خارجی آنها صحبت‌های مدیربرنامه‌هایش است. سومین بازیکن هم کسی است که در دربی بیشترین حمله به او شد و با بهانه مصدومیت خانه نشین شد!

بهتر است این بازیکنان بدانند که اگر ادعای تعصب دارند، این روز‌ها نباید از هوادارانی غافل شوند که ۷ سال است درگیر مشکلات تیم هستند و آخرین بار تیم‌شان سال ۹۱ قهرمان شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیران استقلال دنبال سرمربی خارجی یا ایرانی؟

س مه 28 , 2019
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال، اظهار داشت: قرار است این هفته تکلیف سرمربی استقلال مشخص شود. درباره چند گزینه به نتیجه نهایی رسیده‌ایم و قرار است روی یک گزینه به جمع‌بندی نهایی برسیم. بیشتر بخوانید: مشکل بز...