به مناسبت هشتمین سالگرد ناصر حجازی؛ عقاب از شهر کلاغ ها پرید!

ناصر حجازی

امروز هشتمین سالگرد بزرگ مرد تاریخ باشگاه استقلال ناصر حجازی عزیز است.

به گزارش استقلال نیوز، ناصر حجازی، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران و تیم فوتبال استقلال ساعت 10:55 دقیقه صبح روز دوشنبه دوم خرداد 1390 به به دلیل بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

هنوز وقتی یاد دوم خرداد 1390 می‌افتیم تمام تن و بدن‌مان می‌لرزد؛ مردی از جامعه فوتبال ایران در این روز پرکشید که به معنای واقعی محبوب و بی‌جایگزین بود.

ناصر حجازی مردی بود از جنس شفافیت، صداقت و البته مردم‌داری. مردی که از خانواده فوتبال بود اما دردش و دغدغه‌اش، درد و دغدغه مردم و اجتماع و بود و به واقع از صحبت‌هایش این موضوع به خوبی عیان و مشهود بود.

ناصر حجازی، دروازه‌بان اسطوره ای استقلال در درون قفس توری هم دیگر تکرار نشد و هیچگاه دیگر هیچ دروازه‌بانی و شاید هیچ بازیکن دیگری چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شخصیتی و اخلاقی به اندازه ناصرخان محبوب دل آبی‌ها نشود.

مرد بزرگ آبی‌ها حتی در آن برهه‌ای که ردای مربیگری استقلال را نیز بر تن کرد موفق شد بعد از سال‌ها همراه با این تیم یک بار دیگر به بالاترین سطح فوتبالی در قاره کهن راه پیدا کرده و فینالیست این رقابت‌ها شود تا در این سمت هم بتواند فاتح قلب آبی‌ها شود.

ناصرخانِ دوست داشتنی فوتبال ایران بعد از سال‌ها افتخارآفرینی با پیراهن تیم‌های ملی فوتبال ایران و استقلال در عرصه بازیگری و مربیگری سرانجام در سال 1390 از پا درآمد و برای همیشه این کره خاکی را ترک کرد.

و شاید زیباترین یاد و خاطره‌ای که از حجازی به یادگار مانده است این بیت شعر باشد: «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی...ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی‌گردم»

امروز جای آبی مرد حسابی خالیست...

خدایش بیامرزاد.. روحش شاد...

وب سایت استقلال نیوز هشتمین سالگرد این پیشکسوت عزیز را به تمامی هواداران استقلال و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض میکند.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانشگر: اینستاگرام عامل ناکامی استقلال بود!

ج مه 24 , 2019
به گزارش مشرق، حضور بازیکنان تازه وارد در تیمی مثل استقلال سختی‌های خاص خود را دارد به خصوص اینکه یک بازیکن جایگزین یک ملی پوش شده باشد. محمد دانشگر در فصلی که گذشت این شرایط را تجربه کرد. او روزهای سختی را در اوایل حضورش در جمع آبی پوشان تجربه کرد. او...