فرهاد مجیدی: پنالتی گل می شد بیشتر گل می زدیم؛ برنامه سال آینده فردا قطعی می شود!

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل العین گفت: متسو همیشه در قلب من است و او را دوست دارم و او همیشه در قلب هواداران العین خواهد ماند.

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از برتری مقابل العین، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و العین؟

بازی خیلی خوبی بود و به بازیکنانم خسته نباشید و به هواداران تبریک می گویم. العین تیم خوبی است و اما اگر پنالتی ما گل می شد، گل های بیشتری می زدیم. شاهد یک فوتبال خوب و با کیفیت بودیم. استقلال همیشه در لیگ و آسیا مدعی بوده است. برنامه باشگاه برای سال آینده از بعد از این مسابقه قطعی می شود. استقلال همواره گزینه قهرمانی و موفقیت در لیگ و آسیا است.

* آینده خودتان؟

من عضو کوچکی از خانواده استقلال هستم. هر کمکی هر زمانی که بتوانم در هر پستی انجام می دهم. استقلال بخشی از زندگی من است.

* صحبت پایانی؟

نمی شود من در العین حاضر شوم و در باره متسو صحبت نکنم. او همیشه در قلب من است و او را دوست دارم و او همیشه در قلب هواداران العین خواهد ماند.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خداحافظی با طعم برد...

د مه 20 , 2019
به گزارش کانون هواداران باشگاه استقلال؛ در شبی که بازی برای دو تیم کاملا تشریفاتی بود، دو تیم بازی به نسبت جذاب و گرمی را به نمایش گذاشتند تا آخرین بازیشان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا برای طرفدارانشان کسل کننده نباشد!   ترکیب استقلال: سیدحسین حس...