منتظری رکورددار حضور در استقلال/ با ثبات ترین بازیکن آبی‌ها

پژمان منتظری مدافع باتجربه آبی پوشان در سن ۳۵ سالگی بازگشتی دوباره به اوج داشت تا جایی که توانست در لیگ هجدهم رکورد بیشترین دقایق حضور در ترکیب آبی پوشان را به خود اختصاص دهد.

منتظری در فصل تازه به اتمام رسیده تنها در ۵ بازی مقابل سپاهان، ماشین سازی، استقلال خوزستان، صنعت نفت و سپیدرود در نیم فصل اول به میدان نرفت و به جز این بازی‌ها که به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داد، در سایر دیدارهای تیمش حضور داشت. آن هم حضوری کامل و ۹۰ دقیقه‌ای.

مدافع میانی استقلال با ۲۵ بازی و ۲۲۵۰ دقیقه حضور در میدان در بین بازیکنان استقلال حرف اول را در این خصوص زد.

منتظری در این فصل نه گلی برای استقلال زد و نه پاس گلی داد و ۵ بار هم از داوران کارت زرد دریافت کرد.

توضیح اینکه تنها گلی که وی برای آبی پوشان زد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال بود که این گل در آمارهای لیگ محاسبه نشده است.

وی یکی از عناصر ثابت خط دفاعی استقلال بود که در دو پست مدافع میانی و راست به بازی گرفته شد.

منتظری نیز یکی از استقلالی‌هایی است که قراردادش در پایان این فصل تمام می‌شود و منتظر نظر مدیران باشگاه و پیشنهاد احتمالی است که برای تمدید به او می‌دهند. باید دید این مدافع باتجربه فصل آینده هم در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت یا خیر.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو ستاره دیگر استقلال در رویای لژیونر شدن

د مه 20 , 2019
به گزارش مشرق، «به نظر شما یک باشگاه چه راه‌هایی برای درآمدزایی دارد؟ یک بخش فروش بازیکن است. قبلاً هم عرض کردم وقتی آقای رونالدو از رئال ترانسفر می‌شود خوب نبوده یا خیانت کرده است؟ نه، این عرف دنیاست. آقای الهیار صیادمنش و چند بازیکن ما در آستانه تران...