غفوری: نتیجه بازی برای استقلالی ها مهم است

به گزارش مشرق، وریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و ما به خوبی تمرین کرده‌ایم. درست است که اهمیت این بازی تا حدی کم شده است و تأثیری روی صعود دو تیم ندارد و هر کسی برنده شود به مرحله بعدی راه پیدا نمی‌کند، اما هدف ما این است که یک بازی خوب را ارائه کنیم و با سه امتیاز به تهران بازگردیم.

بیشتر بخوانید:

اولین بازیکن مدنظر استقلال از لیگ یک؟

 

وی افزود: درست است که فردا نتیجه تأثیری در سرنوشت دو تیم ندارد، اما برای باشگاه‌های بزرگ نتیجه همواره مهم است، حتی زمانی که نتوانند به مرحله بعدی بروند. نتیجه بازی فردا در تاریخ باشگاه‌ها ثبت می‌شود و در رزومه آنها جا می‌گیرد. برای ما این مسئله مهم است و هواداران‌مان هم برای‌شان این بازی مهم است. این آخرین بازی ماست و می‌خواهیم با یک خاطره خوب و خوش و با پیروزی بازی‌های این فصل را به پایان برسانیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه هماهنگی دیدار العین امارات و استقلال ایران/ العین سفید پوش استقلال یک دست آبی پوش!

ی مه 19 , 2019
جلسه هماهنگی بازی العین امارات و استقلال ایران برگزار و رنگ پیراهن های دو تیم مشخص شد.  به گزارش استقلال نیوز، جلسه هماهنگی دیدار العین امارات و تیم فوتبال استقلال ایران روز یکشنبه برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تا تیم...