فرهاد مجیدی: نتیجه این دیدار تاثیری روی صعود ندارد؛ هیچگاه از العین جدا نشدم!

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین گفت: وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است، امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار العین و استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نتیجه این دیدار تاثیری روی صعود ندارد

می‌توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

* آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم

من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی‌کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می‌شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می‌گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

* برای العین گل زدم و برابر این تیم موفق به گلزنی هم شده ام

برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا کنند.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غفوری: هدف استقلال کسب 3 امتیاز است/می‌خواهیم با خاطره خوب فصل را به پایان ببریم

ی مه 19 , 2019
ووریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار العین و استقلال گفت: شرایط تیم ما خوب است و ما به خوبی تمرین کرده‌ایم. درست است که اهمیت این بازی تا حدی کم شده است و تاثیری روی صعود دو تیم ندارد و هرکسی برنده شود به مرحله بعدی راه پیدا نمی‌کند اما هدف ما این است...