بیانیه باشگاه استقلال در اعتراض به پخش زنده دیدار با سپیدرود/ عدم پخش زنده بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است!

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال نسبت به پخش بازی تیمش برابر سپیدرود از شبکه شما واکنش نشان داد.


به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه «شما» گفت:

این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شبکه ورزش پخش شود. متاسفانه در هفته های مختلف در مورد پخش زنده بازی‌های استقلال کم لطفی های زیادی صورت گرفته، که کیفیت پخش یکی از این آن ها بوده و حالا هم صحبت از پخش توسط شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده است.

 باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان می‌کند و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند.

با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ و کمیته داوران، اعتراض خود را به قضاوت های اشتباه داوران اعلام کرد.

اعتراض باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید روداعتراض باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رودباشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
اعتراض باشگاه استقلال به  پخش زنده دیدار با سپید رودبه گزارش خبرگزاری فارس و  باشگاه 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته سی ام لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سپیدرود رشت؛ آخرین دیدار با بیشترین تغییر!

پ مه 16 , 2019
ترکیب استقلال تهران در دیدار از هفته سی ام لیگ برتر فصل 1397/98 مقابل سپیدرود رشت مشخص شد. به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی جدید تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپیدرود رشت از هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فصل ...