کامران منزوی: ظرف 10 روز آینده سرمربی جدید استقلال انتخاب می شود؛ امروز مشکلات مالی حل خواهد شد!

کامران منزوی

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست گذشته هیأت مدیره ما اصلا فرصت نکردیم روی گزینه‌ بحث کنیم و در مورد کلیات تصمیم گرفتیم که گزینه‌های خارجی بررسی و به کمیته فنی معرفی شود.

به گزارش استقلال نیوز،کامران منزوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حمایت وی، میرشاد ماجدی، و احمد سعادتمند از امیر قلعه‌نویی در جلسه گذشته هیأت مدیره مطرح شده است، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* حمایت از امیرقلعه نوعی در جلسه هیات مدیره؟

متاسفانه این مسائل در صفحات مجازی به راه می‌افتد و پایه و اساس ندارد. ما در جلسه هیأت مدیره اصلا فرصت نکردیم در مورد گزینه‌ها صحبت کنیم،‌چون زمانی است که ما در مورد مصداق‌ها با هم حرف می‌زنیم ولی در نشست دو روز پیش اصلا بحثی در مورد گزینه‌ها نشد و تنها مقرر شده که مدیرعامل باشگاه گزینه‌های خارجی را به کمیته فنی معرفی کند. مدیریت باشگاه بعد از بررسی گزینه‌ها و مشورت با اعضای کمیته فنی آن را در اختیار معاون ورزشی قرار می‌دهد که روند مذاکرات توسط وی آغاز شود  و چیزی غیر از این در برنامه باشگاه استقلال نیست.

* گفته می‌شود علی خطیر از سمت خود استعفا کرده و دلیل این موضوع چیست؟

من تا ساعت 10 و 30 دقیقه شب گذشته با همه در ارتباط بودم و چیزی در این باره نشنیدم. اما به هر حال این موضوع در اختیار مدیرعامل باشگاه است و تمامی عزل و نصب‌ها توسط او صورت می‌گیرد. شاید بحث استعفا بین او و امیرحسین فتحی بوده و من هم سعی می‌کنیم در این مورد اظهار نظر نکنم.

* مشکلات مالی استقلال؟

امروز مشکلات حل خواهد شد. قرار است تا یکی دو ساعت دیگر به حساب بازیکنان پول واریز شود و اگر اشتباه نکنم بازیکنان تیم باید تا امروز 60 درصد طلب خود را می‌گرفتند ولی امروز مبالغ به آنها پرداخت می‌شود ولی بقیه بعد از بازی با العین به حساب آنها واریز خواهد شد چون اکثر بازیکنان با ما قرارداد دارند و فقط 4-5 نفر هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد هر چند آنها هم عضو خانواده استقلال هستند و ما مشکلی برای پرداخت مطالبات‌شان نداریم.

* خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال در جریان بازی فردا؟

حیدری برای استقلال زحمات زیادی کشیده و از تیم جوانان با ما بوده است. او یک تصمیم شخصی گرفته و ان‌شاالله تصمیم او برایش منشا خیر باشد.

* شایعه شده هواداران این تیم قرار شده اعتراض به تصمیمات داوری فردا با ماسک سفید وارد ورزشگاه شوند؟

در این مورد دو بحث وجود دارد. اول اینکه کانون هواداران این مسائل را ساماندهی کند و دوم اینکه ما باید انسجام خود را حفظ کنیم. من معتقدم استقلال باید آنقدر قوی شود که یک سوت اشتباه نتواند در روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار باشد. فردا روز خداحافظی خسرو حیدری است و از سویی دیگر ما یکی از هواداران متعصب‌مان را از دست داده‌ایم و عزادار هستیم. به همین علت من از طرفداران تیم استقلال خواهش می‌کنم صبوری کرده و تیم خود را تشویق کنند و ان‌شالله با یک تیم قوی در مسابقات سال آینده آنها را خوشحال خواهیم کرد.

* سرمربی جدید استقلال کی انتخاب می‌شود؟

چیزی که آقای فتحی به ما اعلام کرده این است که ظرف 10 روز آینده تصمیم نهایی در مورد سرمربی استقلال گرفته شده و او معرفی خواهد شد. ما در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که سرمربی تیم خارجی است و همکاران قدیمی استقلال مدنظر ما برای سرمربیگری جدید استقلال در فصل آینده نیستند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: سکوت دیگر جایز نیست؛ بازی با احساسات هواداران تمام شد!

کامران منزوی: اجازه نمی‌دهیم دیگر کسی درباره استقلال به راحتی اظهار نظر کند؛ شیر همیشه شیر است

کامران منزوی: تا روز چهارشنبه مشکل زمین تمرین را هم حل خواهیم کرد؛ وزیر هوای استقلال را داشته است!

کامران منزوی: از عدم رعایت تست پزشکی خاطرات بدی داریم؛ از 55 راه درآمدزایی در فوتبال 56 راه آن بسته است!

کامران منزوی: تلاش ما جلب رضایت هواداران عزیز است؛ در مسائل فنی دخالتی نداریم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند

چ مه 15 , 2019
به گزارش مشرق، خسرو حیدری بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال امروز در صحبت با مسئولان باشگاه اعلام کرد که قصد دارد فردا (پنجشنبه) در دیدار پایانی لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. بیشتر بخوانید: برنامه هفته پایانی لیگ برتر +اسامی...