احتمال جریمه داور بازی استقلال و صنعت

به گزارش مشرق، با فرا رسیدن هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هیجان بالا گرفته و گمانه زنی زیادی درباره تیم قهرمان وجود دارد. با وجود اتفاقات داوری طی چند ماه گذشته فدراسیون فوتبال سعی دارد از داوران رده بالا استفاده کند تا فصل پرحاشیه لیگ هجدهم با بدون حاشیه به پایان برسد.

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر روز جمعه با سه تصمیم مشکوک داوری در بازی پرسپولیس-ماشین سازی، سپاهان-پدیده مشهد و استقلال-صنعت نفت آبادان همراه بود و کمیته داوران طی روزهای گذشته با حواشی زیادی رو به رو بود.

بیشتر بخوانید:

رفعتی: فتحی تحت فشار هواداران حرف می‌زند

 

با توجه به همین اتفاقات داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری درباره اینکه اسامی داوران هفته پایانی چه زمانی اعلام می‌شود گفت: زمانی مشخص مشده است، شاید اسامی داوران این هفته را اعلام نکنیم!

او همچنین درباره اینکه با توجه به اشتباهات هفته گذشته به محمدرضا اکبریان بازی می‌رسد یا خیر گفت: تشخیص با ماست که کدام داور برای کدام بازی قضاوت کند و این در جلسات ما مشخص خواهد شد.

رفعتی در این باره که آیا امکان دارد او به دلیل مصاحبه بعد از بازی محروم شود اظهار داشت: ما از چند هفته قبل به داوران اعلام کرده بودیم که نباید مصاحبه کنند و از اظهار نظر قبل و بعد از هر بازی پرهیز کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مباشری: من و فتحی آماده رفتن از استقلال هستیم

س مه 14 , 2019
به گزارش مشرق، هادی مباشری، معاون باشگاه استقلال درباره دلایلی که منجر به اعتصاب بازیکنان این باشگاه در اعتراض به دریافت نکردن مطالبات‌شان، شد، اظهار کرد: اسپانسر باشگاه از ۱۲ فروردین هیچ پولی به ما نداده است. ما با اسپانسر مشکل نداریم. یک شرکت مجری در...