استقلال دنبال ثبت یک رکورد تاریخی

به گزارش مشرق، استقلال هفته آخر لیگ برتر، با ۱۲ گل خورده وارد زمین می‌شود. مقابل سپیدرودی که شانس چندانی برای ماندن در لیگ ندارد و آمار خط حمله‌اش هم زیاد موفق نیست. استقلال اگر در این بازی کمتر از ۲ گل بخورد، از رکورد پرسپولیس و استقلال خوزستان عبور می‌کند و صاحب بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر می‌شود.

استقلال لیگ دوازدهم، با رحمتی صاحب بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر شد. لیگ سیزدهم، پرسپولیس این رکورد را با میانگین ۰.۵ گل خورده در هر بازی شکست. لیگ پانزدهم، استقلال خوزستان با ۱۴ گل خورده در ۳۰ بازی بهترین خط دفاع تاریخ لیگ را به نام خودش زد و لیگ شانزدهم، پرسپولیس همین رکورد را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید:

الاتحاد عربستان مشتری ستاره استقلال

 

اگر استقلال پنجشنبه ۲ گل هم از سپیدرود بخورد، می‌تواند شریک تازه پرسپولیس و استقلال خوزستان باشد. اگر کلین شیت کند یا یک بار دروازه‌اش باز شود، به تنهایی صاحب بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر خواهد شد. رکورد بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر، در اختیار استقلال لیگ هشتم با ۷۰ گل زده در ۳۴ بازی و میانگین ۲.۰۵ گل زده در هر بازی است. آن‌ها امسال، جام نمی‌برند اما می‌توانند بهترین خط دفاع تاریخ لیگ را هم به رکوردهای‌شان اضافه کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت مصدومان سپیدرود برای بازی با استقلال

د مه 13 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپیدرود رشت پنجشنبه هفته جاری در دیدار پایانی لیگ هجدهم در تهران میهمان استقلال تهران خواهد بود.سپیدرود در حالی به مصاف استقلال می‌رود که هر ۳ بازیکن مصدومش به این دیدار خواهند رسید. حسین ابراهیمی، پویا نزهتی و ربیع‌زاده سه با...