داور مغضوب با استقلال به تهران برگشت

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته با تساوی مقابل نفت آبادان رسماً شانس قهرمانی را از دست داد اما مسئولان و کادر فنی استقلال بعد از این مسابقه حسابی به تیم داوری تاخته و عملکرد محمدرضا اکبریان و تیم داوری اش را به باد انتقاد گرفتند.

انتقاد استقلالی‌ها از داوری به شکلی بود که فرهاد مجیدی به این مسابقه «بازی فوتبال کثیف» لقب داد و در مقابل نیز مسئولان کمیته داوران تصمیم تیم داوری را درست اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

منتظری: امیدوارم در شب سیاه فوتبال ایران شاهد چند استعفا باشیم

 

با این وجود اعضای تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز از آبادان به تهران سفر کردند که نکته جالب توجه حضور تیم داوری در پرواز استقلالی‌ها بود. محمدرضا اکبریان و تیم داوری‌اش و همچنین سعید فتاحی امروز با استقلالی‌ها از آبادان راهی تهران شدند. البته در این سفر استقلالی‌ها صحبت خاصی با اکبریان و تیم داوری‌اش انجام ندادند و به همان انتقادات رسانه‌ای بسنده کردند.

تیم فوتبال استقلال از فردا تمرینات خود را برای دیدار با سپیدرود رشت برگزار خواهد کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیح رفعتی درمورد مردود شدن گل استقلال

ی مه 12 , 2019
به گزارش مشرق، داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال درباره ابهاماتی که در بازی صنعت نفت آبادان - استقلال مطرح شده است، توضیحاتی را ارائه کرد.رفعتی با بیان این موضوع گفت: پای چپ بازیکن استقلال روی خط است، وقتی پای چپ بیرون باشد، یعنی بدن باز...