انتقاد شدید فرهاد مجیدی از وزیر ورزش و برخی پیشکسوتان/ به همه آنچه می خواستند رسیدند

فرهاد مجیدی

تبعات تساوی استقلال در آبادان همچنان ادامه دارد و فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اقدام انتقادهای شدیدی را مطرح کرد.

 به گزارش استقلال نیوز، پس از تساوی بدون گل استقلال برابر صنعت نفت آبادان و پذیرفته نشدن گل این تیم از سوی داور، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال گفت که شاهد فوتبالی کثیف بوده است. سرمربی استقلال اما پس از این اظهارنظر پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منشتر و به شدت از وزیر، فدراسیون، برخی کارشناسان داوران و برخی پیشکسوتان استقلال انتقاد کرد.

پست اینستاگرام فرهاد مجیدی

* متن اینستاگرام فرهاد مجیدی

استقلال قهرمان نشد و به همه ی آنچه می خواستند رسیدند، از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که پرسپولیس قهرمان شود.
این همه بدبختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت درد های همهی ماست، که آن را با آلوده به ناحق می کنند و از ما دریغ می کنند.

گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان استقلال را تضییع نکردند، حق میلیون ها، طرفدار استقلال را ضایع کردند.

این اشتباه داوری نیست، فساد گسترده است، که همه جا ریشه دوانده است، از کارشناسی که در تلویزیون، جلوی میلیون ها مخاطب به راحتی دروغ می گوید و هیچ ابایی هم ندارد که نظرش، قوانین علم فیزیک را هم نقض کند، تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می کند.

پشت به قدرت و رو به طرفداران استقلال حرف می زنم، در برابر بی عدالتی ها هرگز ساکت نخواهم بود.

ما قهرمانی را از دست دادیم، اما بازیکنان ما، با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست.

هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند، استقلمت آنها در طرفداری از تیم به ما هم درس پایداری می دهد.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهتاش فریبا: داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند؛ خوشحالم به روح الله باقری اعتماد شد

ی مه 12 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر امتیاز هایی که از ما گرفتند را می دادند شرایط جدول به این شکل نبود. به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه، درباره دیدار با نفت آبادان،صحبت هایی کرد که...