بهتاش فریبا: داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند؛ خوشحالم به روح الله باقری اعتماد شد

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر امتیاز هایی که از ما گرفتند را می دادند شرایط جدول به این شکل نبود.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه، درباره دیدار با نفت آبادان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

خوشحالم به روح الله باقری اعتماد شد

ما تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و چند بازیکن دیگر در ترکیب ما حضور نداشتند و عدم حضور آنها کاملا تاثیر گذار است. منشا نیز به تازگی برگشته بود و خوشحالم که به روح الله باقری اعتماد شد. با حضور او استقلال متفاوت بازی کرد و توانست چند موقعیت بزند. استقلال یک گل درست زد و اما گل تیم را نگرفتند. حریف نیز یکی دو موقعیت داشت که حسینی آن را به خوبی مهار کرد.

داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند

اگر یک گل می زدیم، داستان فرق می کرد و شانس برای قهرمانی افزایش پیدا می کرد اما گل سالم ما را داور ندید. به غیر از این مسابقه بازی پدیده نیز گل سالم ما را نگرفتند، برابر ذوب آهن در هفته دوم گل سالم ما را نگرفتند و تعداد زیادی از اشتباهات که در هفته های اخیر رخ داد و اگر نیمی از اشتباهات داوری برگردد، استقلال قهرمان لیگ است. متاسفانه باید بگویم داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند.

* جامعه داوری مظلوم است!

من هیچ زمان درباره داوری در هیچ مقطعی صحبت نکردم. در زمان بازیگری و مربی گری همیشه احترام گذاشتم و گفتم در فوتبالی که پول بی حساب و کتاب رد و بدل می شود، سهم داوران صفر است. داوران انگیزه ندارند که خود را به روز بکنند و باید خرج زندگی خود را در بیاورند. جامعه داوری مظلوم است و گرفتاری دارد و لطمه آن را بیشتر از همه استقلال دید و البته قطعا تیم های دیگری نیز ضرر کردند. اگر امتیاز های ما را می دادند شرایط جدول به این شکل نبود.

تکنولوژی به ورزش کمک می کند

اگر VAR در فوتبال ما حضور داشت، شرایط این چنین نبود. بازی های زیادی در فوتبال دنیا وجود دارد که نقش این تکنولوژی را دیدید. فدراسیون باید این ابزار را بیاورد. تا چه زمانی باید فوتبال ما جهان سومی باشد؟ تکنولوژی به ورزش کمک می کند و حق فوتبال ما است که این ابزار را داشته باشد. باید این مسائل سخت افزاری آماده شود و با وجود این ابزار حق کسی ضایع نمی شود و فوتبال نیز زیر سوال نمی رود.

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد شدید فرهاد مجیدی از وزیر ورزش و برخی پیشکسوتان/ آرزوی سلطانی‌فر قهرمانی پرسپولیس است!

ی مه 12 , 2019
تبعات تساوی استقلال در آبادان همچنان ادامه دارد و فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اقدام انتقادهای شدیدی را مطرح کرد.  به گزارش استقلال نیوز، پس از تساوی بدون گل استقلال برابر صنعت نفت آبادان و پذیرفته نشدن گل این تیم از سوی داور، فرهاد مجیدی&nbs...