پنالتی پرسپولیس درست بود؛ پنالتی پدیده اشتباه/ گل استقلال به نظر سالم می‌آمد

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: به داور این مسابقه تبریک می گویم او در این بازی نشان داد که سزاوار قضاوت در چنین بازی‌های بزرگی است و حتی دیر به حقش هم رسیده است. تمام اخطارهایی که به بازیکنان نشان داد درست بود.

 

وی افزود: مهم‌ترین صحنه بازی هم پنالتی پرسپولیس بود که کاملاً درست اعلام شد. مدافع پدیده پیراهن بودیمیر را گرفت و خطای پنالتی مرتکب شد و در ادامه بازیکن پرسپولیس هم خطا کرد اما خطای اول پنالتی را بازیکن ماشین سازی انجام داد.

وی در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان داور بازی استقلال و صنعت نفت ابادان گفت: تنها صحنه تاثیرگذار این بازی گلی بود که استقلال زد و به نظر گل سالم به نظر می‌ر سید اما آفساید اعلام شد. تنها صحنه‌ای که می‌توان گفت این گل آفساید بوده زمانی است که توپ با پاس بلند به مهدی قائدی رسید وگرنه در ادامه بازی هیچ خطایی رخ نداد و حتی توپ از خط هم رد نشده بود و قائدی به درستی توپ را ارسال کرد. در صحنه اول هم که توپ به قائدی رسید تلویزیون صحنه بازی را به درستی نشان نداد.

مظفری با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی داور بازی سپاهان و پدیده گفت: در این بازی پنالتی که برای پدیده اعلام شد درست نبود و این پنالتی با اشتباه مسلم داور اعلام شد. مدافع سپاهان با تکل درست توپ را زد اما داور خطای پنالتی گرفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ کارشناسی داوری صنعت نفت - استقلال

ی مه 12 , 2019
فیلم/ کارشناسی داوری صنعت نفت - استقلال - مشرق نیوز ...