مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از تساوی با الدحیل و حذف از آسیا/ استقلال بزرگ است و بزرگ می‌ماند

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با الدحیل قطر

بازیکنان استقلال تهران پس از تساوی مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفتند: نوع مدیریت وزارت ورزش برای تیم‌داری صددرصد غلط است.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران  پس از تساوی مقابل الدحیل قطر از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، و حذف از این دوره مسابقات صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* سیدحسین حسینی

حسینی که عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال - الدحیل را به خود اختصاص داد با حضور در نشست خبری بعد از این بازی گفت:
شرمنده هواداران شدیم. ممنون از آنها که امروز از ما حمایت کردند. ما روی غفلت گل خوردیم، چون مشغول شادی بودیم. استقلال بزرگ است و بزرگ می‌ماند و سال آینده با قدرت کار را آغاز می‌کنیم.
مسلماً تیم الدحیل یکی از تیم‌های پُرقدرت قطر است و می‌دانستیم روز سختی مقابل خط حمله این تیم داریم. در هر صورت بازی‌ها در آسیا سخت‌تر از لیگ است، ولی حیف شد که نتوانستیم نتیجه بگیریم.

* علی کریمی

تا قبل از خوردن گل تساوی تیم برتر بودیم. حریف دو موقعیت داشت که یکی صد در صد آفساید بود. حتی ما توپ را به تیر زدیم. نمی‌دانم چرا یک دقیقه هم نتوانستیم از گلمان دفاع کنیم. در ادامه هم خیلی جالب بازی نکردیم. در این فصل فرصت قهرمانی داشتیم و فرصت داشتیم از گروه مرگ بالا برویم اما این فرصت را از دست دادیم.
گروه ما خیلی سخت بود. سه تیمی که با ما در این گروه بودند از نظر امکانات و زیر ساخت جزو 5 تیم برتر آسیا هستند. آنها با ما قابل مقایسه نیستند. چه استقلال، پرسپولیس و سپاهان امکاناتشان با حریفان برابر نیست. شرایط سختی را ما پشت سر گذاشتیم. رقابت در این شرایط نا عادلانه سخت است.
ما اول فصل و نیم فصل خوب بدنسازی نکردیم. ما شاید پر مهره ترین تیم لیگ بودیم اما در تمام زمان‌های امسال تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم چرا که بدنسازی خوبی نداشتیم. برنامه درستی برای بدنسازی و آماده سازی نداشتیم. برنامه خیلی فشرده نبود اما خستگی روی تیم تاثیر می‌گذارد.

* وریا غفوری

متأسفانه نتوانستیم ببریم و حذف شدیم. بی‌تجرگی کردیم و بعد از گلی که زدیم سریع گل خوردیم. باید تمرکز می‌کردیم و می‌توانستیم با ضدحمله‌های خوب گل‌های بیشتری بزنیم اما نشد.
شما انتظار دارید فرهاد مجیدی در یک هفته معجزه کند؟ هر مربی نیاز به زمان دارد تا بتواند افکارش را در تیم پیاده کند.
اگر استقلال بخواهد موفق باشد باید فصل آینده را با برنامه شروع کند. خیلی سریع تیم را ببندد و فصل آماده‌سازی خوبی داشته باشد. در این دو سه فصل این اتفاق نیفتاده است. ان‌شاءالله توانیم در این فصل زودتر تیم را آماده کنیم.
خیلی از بازیکنان قراردادشان تمام شده به من که پیشنهادی نداده‌اند فکر می‌کنم به بازیکنان دیگر هم پیشنهادی نشده است و همانطور که گفتم باید تیم را خیلی سریع ببندد. 
من شعارها را نشنیدم اما به نظر نوع مدیریت وزارت ورزش برای تیم‌داری صددرصد غلط است.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین صادقی: مدیران استقلال در حد این تیم نیستند؛ برخی آقایان دلالی می کنند!

د مه 6 , 2019
کاپیتان پیشین و پیشکسوت فعلی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با جذب بازیکنان خوب این تیم بعد از ۳-۴ سال ناکامی دوباره قهرمان شود. به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال  بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در جمع خب...