امیرحسین صادقی: مدیران استقلال در حد این تیم نیستند؛ برخی آقایان دلالی می کنند!

امیر حسین صادقی

کاپیتان پیشین و پیشکسوت فعلی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با جذب بازیکنان خوب این تیم بعد از ۳-۴ سال ناکامی دوباره قهرمان شود.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال  بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال و حذف از آسیا؟

بازیکنان خوب دویدند اما باشگاه بزرگ گلزن بزرگ می‌خواهد گلزن بزرگ در یک صحنه گلزنی می‌کند. استقلال تیم جوانی است و باید به آنها بها داده شود. آینده خوبی برای استقلال متصور هستم. امیدوارم با جذب بازیکنان خوب این تیم بعد از ۳-۴ سال ناکامی دوباره قهرمان شود.

* یکی از مدیران استقلال گفته که بازیکنان در حد این تیم نیستند؟

من به مدیران باشگاه بی ادبی نمی‌کنم اما اگر واقعا مدیری چنین حرفی زده باشد باید بگویم که این مدیران استقلال هستند که در حد این تیم نیستند و این مدیران هستند که ایراد دارند که چنین بازیکنانی جذب کرده‌اند! برخی با جذب بازیکنانی ۱۰۰ میلیون تومان دور ریخته‌اند. البته باشگاه‌های بزرگ همیشه حواشی بزرگی دارد. برخی از مدیربرنامه‌ها به برخی آقایان وصل هستند! در حال حاضر استقلال شرایط بحرانی دارد و مربی عوض شده است و در دو سه سال اخیر چندین مربی و مدیر عوض شده‌اند.  این تغییرات می‌تواند یکی از دلایل ناکامی این تیم باشد.

* منظورت از وصل بودن مدیر برنامه ها به برخی آقایان چیست؟

بالاخره متاسفانه یا خوشبختانه برخی که مسئولیت دارند با برخی از مردم متصل هستند برخی ۱۰۰ هزار دلار می‌گیرند و گاهی با یک رضایت نامه ۵۰ هزار دلار به فردی داده می‌شود.

* منظورت باندبازی در باشگاه است؟

نه چه باند بازیی؟! باند بازی کجا بود البته رابطه هست.

* حضور فرشاد ماجدی در استقلال؟

امروز شنیدم که او تازه به استقلال آمده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آبی ها در آتش شفر!

د مه 6 , 2019
به گزارش کانون هواداران باشگاه استقلال؛ در روزی که ترکیب نشان میداد قصد مجیدی برعکس پیرمرد آلمانی مساوی و احتیاط نیست، آبی ها به خودشان باختند. این تساوی باعث حذف آبی ها شد...   ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی پژمان منتظری روزبه چشمی وریا غفوری ...