حواشی پیش از دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر؛ هواداران روبرتو دونادونی سرمربی آینده استقلال را تشویق کردند!

حواشی دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر

هواداران حاضر در ورزشگاه بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا را که گفته می شود یکی از گزینه های هدایت این تیم است را تشویق کردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر از ساعت 20:30 امروز (دوشنبه 16 اردیبهشت 98) از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل قطر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تعدادی از هواداران تیم استقلال مقابل استادیوم سردرگم هستند. با وجود اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد بلیت فروشی به تماشاگرانی که موفق به تهیه بلیت اینترنتی نشدند در ورزشگاه اختصاص پیدا می‌کند اما تعدادی از تماشاگران پشت درهای استادیوم بدون بلیت حضور دارند و جالب اینجاست که مأموران مستقر در استادیوم با بلندگو اعلام می‌کنند قرار نیست در داخل ورزشگاه بلیت فروشی صورت بگیرد.

* رأس ساعت 16 درهای ورزشگاه آزادی به روی تماشاگران باز شد و با وجود اینکه ترافیک تقریباً سنگینی در خیابان منتهی به استادیوم وجود دارد اما تعداد زیادی از تماشاگران داخل استادیوم آزادی نیستند.

* تا ساعت 16 درهای پارکینگ‌‌ها هم به روی تماشاگران بسته بود و هواداران نمی‌توانستند خود را به داخل مجموعه برسانند به همین علت حجم زیاد خودروها باعث ایجاد ترافیک پشت درهای بسته ورزشگاه شد.

* تماشاگرانی که قرار است امروز پرچم بزرگ استقلال را در داخل ورزشگاه به اهتزاز در بیاورند توسط کانون هواداران این باشگاه راهنمایی شده و قرار است در طبقه اول مستقر شوند.

* قرار است پیشکسوتانی چون پرویز مظلومی، امیرحسین صادقی و نفراتی مثل خسرو حیدری با حضور در ورزشگاه از تیم استقلال حمایت کنند.

* باشگاه استقلال رسما اعلام کرد؛ با پیگیری های این باشگاه مشکلی بابت تهیه بلیت در ورزشگاه آزادی وجود ندارد و هواداران این تیم می‌توانند با حضور در ورزشگاه برای تهیه بلیت اقدام کنند. مسئولان باشگاه استقلال پیگیر برخی مشکلات ایجاد شده هستند.

* هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه  استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره مشکلات پیش آمده در خصوص بلیت فروشی حضوری در ورزشگاه آزادی برای مصاف استقلال و الدحیل گفت:

همانطور که پیشتر از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده بودیم، یک سری مشکلات برای بحث بلیت فروشی ایجاد شد ولی بعد از تماس‌هایی که با مسئولان ذی ربطی داشتیم و پیگیری‌های صورت گرفته، این مشکل حل شده و هواداران عزیز می‌توانند بلیت را به صورت حضوری تهیه کنند.

* با توجه به اینکه صعود استقلال به دور بعد قطعی نیست استقبال زیادی از این دیدار نشده و در حالی که ۳ ساعت تا شروع بازی باقیمانده ۲ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه، پاختاکور ازبکستان را مورد تشویق قرار دادند.

* طرفداران استقلال به شدت پیگیر نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور هستند. آنها تمایل داشتند پرسپولیس برابر نماینده ازبکستان بازنده باشد!

* با اینکه گفته می‌شد بلیط فروشی کاغذی در ورزشگاه انجام نمی‌گیرد اما در باجه‌های بلیط فروشی، بلیط کاغذی فروخته می‌شد.

* برخی افراد سودجو هم با به راه انداختن بازار سیاه، بلیط‌های دیدار استقلال و الدحیل را چند برابر قیمت به علاقه مندان می‌فروختند.

* مسئولان الدحیل قطر زودتر از بازیکنان به ورزشگاه آمدند و از تمامی نقاط مجموعه آزادی دیدن کردند.

* ناظران ای اف سی در ورزشگاه حضور داشتند و به دقت عملکرد هواداران را زیر نظر داشتند.

* حسین حسینی و فرهاد مجیدی مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* هواداران استقلال که مشخص نیست از کجا مطلع شده اند که «دونادونی» سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود، این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا را تشویق کردند.

در حال بروز رسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاقی خاص برای فرهاد مجیدی

د مه 6 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امشب باید در خانه از الدحیل قطر پذیرایی کند که این بازی اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در آسیا می‌باشد.فرهاد مجیدی با حضور روی نیمکت استقلال در بازی امشب در نقش سرمربی، تبدیل به اولین چهره فوتبال آسیا ...