اتفاقی خاص برای فرهاد مجیدی

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امشب باید در خانه از الدحیل قطر پذیرایی کند که این بازی اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در آسیا می‌باشد.

فرهاد مجیدی با حضور روی نیمکت استقلال در بازی امشب در نقش سرمربی، تبدیل به اولین چهره فوتبال آسیا می‌شود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در سه کسوت بازیکن، مربی و سرمربی تجربه کرده است.

مجیدی پیش از این با پیراهن تیم‌های استقلال، الوصل، العین و الاهلی در این مسابقات حضور یافت که با استقلال به نایب قهرمان و با العین به قهرمانی آسیا رسید.

بیشتر بخوانید:

غیبت مشکوک دو استقلالی مقابل الدحیل

مجیدی پیش از این بعنوان مربی (دستیار شفر) در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و حالا قرار است برای اولین بار در نقش سرمربی در این مسابقات حاضر شود تا اولین ایرانی باشد که با عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در این رویداد حضور داشته است.

مجیدی که با ۲۳ گل بهترین گلزن ایرانی همه ادوار لیگ قهرمانان آسیا است، امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ با استقلال در ورزشگاه آزادی در حالی پذیرای الدحیل است که شرایط جدولی این تیم را محکوم به پیروزی کرده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بلیت فروشی بازی استقلال و الدحیل در آزادی

د مه 6 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد؛ با پیگیری‌های این باشگاه مشکلی بابت تهیه بلیت در ورزشگاه آزادی وجود ندارد و هواداران این تیم می‌توانند با حضور در ورزشگاه برای تهیه بلیت اقدام کنند.مسئولان باشگاه استقلال پیگیر برخی مشکلات ایجاد شده هستند....