جزئیات و بازتاب انتقال صیادمنش به فنرباغچه

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه ترکیه‌ای «دامگا»، بر اساس ادعاهای مطرح شده باشگاه فنرباغچه برای به خدمت گرفتن اللهیار صیادمنش با استقلال به توافق رسیده است. باشگاه فنرباغچه در ادامه سیاست‌های خود در دوره جدید همچنان به دنبال جذب بازیکنان مستعد و ارزان‌قیمت است که یکی از آنها اللهیار صیادمنش از تیم استقلال است.

این مهاجم جوان که متولد سال ۲۰۰۱ میلادی است با عملکردش در فصل جاری نظرها را به خود جلب کرده، این در حالی است که او پیش از این در لیست مستعدترین بازیکنان جهان از دید نشریه انگلیسی «گاردین» نیز قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت مبهم نیمکت استقلال

گفته می‌شد صیادمنش پیش از این - دو سال پیش -راهی گالاتاسرای خواهد شد اما اکنون باشگاه فنرباغچه با پرداخت رقمی بین ۸۵۰ هزار یورو تا یک میلیون یورو، این مهاجم جوان را از استقلال به خدمت خواهد گرفت.

اللهیار دومین بازیکنی است که از باشگاه استقلال راهی سوپرلیگ ترکیه شد. تابستان گذشته بود که سیدمجید حسینی پس از کش‌وقوس‌های فراوان از استقلال به ترابزون‌اسپور ملحق شد.

صیادمنش با پیوستن به جمع زرد و لاجوردی‌پوشان استانبول تبدیل به گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر ایران خواهد شد. این عنوان پیش از این از آن مجید حسینی بود.

گفته می‌شود قرارداد صیادمنش با فنرباغچه پنج ساله خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین خبر از دعوای استقلال و پرسپولیس در CAS

ش مه 4 , 2019
به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قصد داشت سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را بین پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال تهران قهرمان سوپرجام برگزار کند اما این بازی به دلیل عدم حضور آبی پوشان پایتخت برگزار نشد...