تعویق تلویحی خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در نشست با رؤسا و نواب هیئت‌های ورزشی مازندران در ساری با اشاره به تلاش برای خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تمام تلاش بر این است تا این دو باشگاه تا پایان دولت به بخش خصوصی واگذار شود و در سال گذشته این طرح مصوب شد و مجلس نیز به آن نگاه ویژه ای داشت تا از طریق سازمان خصوصی و به هر شیوه‌ای مناسب شامل بورس و فرابورس واگذار شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: هفته آینده نیز مجلس با برگزاری جلسه‌ای طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سرخابی‌ها که بدهکار نبودند!

وضعیت مبهم واگذاری استقلال و پرسپولیس

وی با اشاره به سرمایه گذاری خوب مردم در حوزه ورزش گفت: در حوزه نظام جامع باشگاهداری تصمیماتی در مجلس گرفته می‌شود تا به باشگاه‌های ورزشی کمک شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، اشتغال ایجاد شده در باشگاه‌های ورزشی کشور را ۲۶۰ هزار نفر بیان کرد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نقش کلیدی دارند تصریح کرد: سه میلیون ورزشکاران سازمان یافته در کشور داریم و شمار زیادی هنوز ثبت نشده‌اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: شفر با رزومه‌ترین مربی تاریخ استقلال بود

ج مه 3 , 2019
* آقای شفر از مربیان خوبی بود که وارد ایران شدند. او در سه کشور سابقه مربیگری داشت. او زحمت کشید ولی بضاعتش همین بود. با توجه به نوساناتی که ما داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا با ایشان قطع همکاری کنیم. * من با تک تک اعضای هیات مدیره صحبت کردم و در نهای...