فرهاد مجیدی: فرزند استقلال هستم؛ این استقلال هیچ کمبودی ندارد!

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان گفت: قهرمان هم نشویم چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی‌شود.

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که با برتری 4 به 2 آبی پوشان تهرانی همراه بود، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* اختلاف امتیازی با پرسپولیس و شانس استقلال برای قهرمانی؟

شانس ما خیلی کم شده است با توجه به باخت مقابل پدیده اما فوتبال است و همیشه اعجاز و امید هست و امیدوارم اتفاقات فوتبال که در هفته قبل برای ما رقم خورد بازهم رقم بخورد. ما قهرمان هم نشویم چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی‌شود.

* فصل آینده چه سمتی در استقلال دارید؟

هر سمتی که داشته باشم در خدمت استقلال هستم چه مربی چه تدارکات، من فرزند استقلال هستم و هرچه دارم از این باشگاه است.

* اشتباهات خط دفاع استقلال؟

ما بهترین خط دفاع لیگ را داریم و ۱۲ گل خوردیم اما با توجه به اینکه گل خوردیم به دنبال گلزنی بودیم از خط دفاع مان راضی هستیم. در این فصل کمترین اشتباه را در خط دفاع را داشتیم و دانشگر و منتظری خیلی خوب کار کردند.

* به عنوان سرمربی استرس داشتید یا نه؟

استرس خاصی در بازیکنان ندیدم اما با توجه به شرایط جدول و اینکه دو هفته خوب نتیجه نگرفته بودیم شرایط متفاوت بود و من به عنوان سرمربی استرس داشتم و سعی می‌کردم تیمم را خوب هدایت کنم. به عقب برنمی‌گردم که چرا نتیجه نگرفته است و آینده را می بنیم. این تیم یکی از بهترین تیم های تاریخ استقلال است و یکی از کامل ترین تیم هاست که در هر پست دو بازیکن داریم. دوست ندارم شعار بدهم و به هوادران قول بی مورد بدهم اما استقلال را به جایگاه اصلی‌اش می رسانم.

* نظر شما در مورد تیم چیست؟

این تیم هیچ کمبودی ندارد و می تواند فصل آینده قهرمان شود باشگاه باید این تیم را حفظ کنم. در خصوص فصل بعد که سرمربی باشم یا نه هم من نمی توانم تصمیم بگیرم.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: شفر این اواخر توفیقی نداشت؛ سرمربی فصل آینده قطعا خارجی خواهد بود!

چ مه 1 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران از ما حمایت کنند تا در هفته بعدی نتایج بهتری بگیریم.  به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از برد استقلال مقابل استقلال خوزستان،صحبت‌هایی انجام دادکه در ادام...