حواشی دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان؛ اعتراض شدید هواداران و شعار علیه فتحی و خطیر!

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان

امیرحسین فتحی به همراه علی خطیر معاون خود در ورزشگاه آزادی حاضر شد اما هواداران به شکلی عجیب به این دو نفر اعتراض کردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران  و همنام خوزستانی از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه(11 اردیبهشت 98) از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* کمتر از دو ساعت دیگر برگزار خواهد شد. در حالی که هواداران کمی برای حمایت تیم استقلال به ورزشگاه آزادی آمدند.

* تعدادی از هواداران استقلال با موبایل‌های خود در حال تماشای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی هستند تا از نتیجه این بازی مطلع شوند.

* بعضی از هواداران استقلال از گل زدن تیم تراکتورسازی خوشحال شدند و حتی امیدوار بودند تیم تراکتورسازی بتوانند به گل دوم برسد اما این اتفاق نیفتاد.

* بعضی از هواداران امید دارند با حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال نتیجه خوبی کسب کند.

* رفته رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود ولی همچنان 500 هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال با دیدن فتحی و خطیر با صدای بلند خطاب به آنها گفتند چرا اللهیار صیادمنش ستاره تیم را فروختید؟ اگر این کار را کرده باشید باید پاسخگوی هواداران باشید و هواداران استقلال شما را نخواهند بخشید. در این لحظه مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال بی‌تفاوت نسبت به عملکرد تماشاگران در جای خود نشستند که چند نفر از طرفداران خشمگین این تیم با صدای بلند فریاد زدند آقای خطیر و آقای فتحی به احترام هواداران از جای‌تان بلند شوید. شما باید پاسخگوی ما باشید که در این لحظه معاون باشگاه استقلال با فتحی مشورت کرد و خطیر نزد تماشاگران رفت.
معاون ورزشی باشگاه استقلال که شدت عصبانیت تماشاگران را کاملاً حس کرده بود خطاب به آنها گفت:

اگر ما سرمربی را تغییر دادیم فقط به خاطر شما بوده چون شما سرمایه‌ این باشگاه هستید مطمئن باشید یک مربی خوب خارجی به استقلال خواهیم آورد. در این لحظه باز هم هواداران استقلال با عصبانیت گفتند صیادمنش را فروخته‌اید به خاطر تماشاگران؟  معاون ورزشی باشگاه استقلال هم جواب داد شما نگران نباشید ما فصل آینده یک تیم خوب برای شما می‌بندیم. 

* در ادامه تعدادی از تماشاگران نیز به خطیر گفتند بازیکنان بی‌غیرت تیم را رد کنید چون ما بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم.

* در ادامه تماشاگران استقلال با حالتی عجیب علیه بازیکنان شعار دادند و یکصدا گفتند بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم که البته این موضوع باعث تعجب بازیکنان استقلال در حال گرم کردن شد و آنها به شکلی عجیب سکوها را نگاه می‌کردند

* دیدار دو تیم از ساعت ۲۰:۱۵ آغاز شد.

در حال بروز رسانی. . . 

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان

چ مه 1 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم‌نام خود یعنی استقلال خوزستان می‌رود. فرهاد مجیدی در اولین حضورش به عنوان سرمربی استقلال ۱۱ بازیکن زیر را برای حضور در ا...