مرفاوی: برای تمدید قرارداد شفر عجله کردند

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره تغییراتی که در کادر فنی استقلال صورت گرفت، اظهار داشت: اعتقاد من این است که باشگاه استقلال در ابتدای فصل جاری در تمدید قرارداد وینفرد شفر عجله کرد. من نمی‌گویم که باید شفر را کنار می‌گذاشتند و مربی دیگر می‌آوردند، ولی معتقدم باشگاه باید در این زمینه یک کار تخصصی انجام می‌داد. بحث استخدام مربی خارجی بحث کوچکی نیست و باید در این زمینه یک کار کارشناسی صورت می‌گرفت.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه صورتی قهرمان می‌شود؟

جباری: شفر بر سر من معامله کرد

استقلال شفر و پسرش را جریمه کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: باشگاه باید در نحوه عقد قرارداد با شفر سنجیده‌تر و منطقی‌تر عمل می‌کرد. به‌هرحال اگر استقلال شفر را نخواهد باید خسارت مالی بدهد و این مربی را برای فسخ قرارداد راضی کند. در ضمن نمی‌دانم تعلیق سرمربی چه معنایی دارد. سرمربی یا اخراج می‌شود یا اینکه کارش را ادامه می‌دهد. مگر می‌شود الان شفر را تعلیق کنند و چند هفته بعد به او بگویند که بیا تا دوباره مذاکره کنیم؟!

وی در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال و اینکه برخی معتقدند مجیدی هم مثل علیرضا منصوریان تبدیل به مهره سوخته می‌شود، تصریح کرد: اینها مسائلی است که خود مجیدی باید در موردش فکر کند و حرف بزند. مجیدی زرنگ و عاقل است و اینکه با چه شرایطی موجه می‌شود به خودش ربط دارد.

وی در پایان حرف‌هایش تاکید کرد: مهمترین موضوع موفقیت استقلال است و باید همیشه از این تیم حمایت کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال هم با هواداران صادق باشند و شاهد سیاسی‌بازی و برخی مسائل نباشیم. امیدوارم هر تصمیمی که در آینده گرفته می‌شود منطقی و به دور از عجله باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان کار دستیاران خارجی شفر در استقلال

س آوریل 30 , 2019
به گزارش مشرق، بعد از جدایی وینفرد شفر و ساشا پسرش از استقلال مسئولان این باشگاه اعلام کردند که به جز این دو نفر که از کادر فنی جدا شدند بقیه اعضای کادر فنی در تیم استقلال حضور خواهند داشت اما کولی، فورکل و فیلیپ آندریاس بعد از تماس مسئولان باشگاه با آ...