طاهری: شفر یک جنتلمن استقلالی بود

محمدحسین زرندی در نشست خبری پیش از بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فرهاد مجیدی به دلیل شرکت در جلسه فوری باشگاه حضور پیدا نکرد و به دلیل غیبتش در این جلسه عذرخواهی کرد.

بیژن طاهری، مربی استقلال تهران درباره این بازی گفت: ابتدا از آقای شفر برای زحمات و وقتی که برای این تیم گذاشتند تشکر می‌کنم. شفر یک مرد جنتلمن، خوش قلب،‌ دوست داشتنی و به معنای واقعی استقلالی بود. از سمت خودم و تمامی اعضای تیم از او تشکر می‌کنم و برای او آرزوی موفقیت دارم. این وظیفه من بود که در ابتدا این را بگویم و از من درباره بازی فردا سوال کنید و برای تغییر سرمربی فردا از آقای مجیدی سوال کنید.

طاهری درباره این بازی گفت: به نظرم اصلا شرایط بحرانی نداریم، نه اینکه اتفاق خاصی نیفتاده باشد توپ‌های ما مقابل پدیده در گل نرفت و استقلال خوزستان هم یک تیم بسیار خوب بود و با اینکه بسیار جوان هستند اما منسجم هستند و با توجه به شرایط موجود با تمام تلاش بازی خواهند کرد و بازی بسیار سختی خواهد بود. تا دیروز در خدمت آقای شفر بود و از امروز هم تا پایان فصل قرارداد دارم و در خدمت آقای مجیدی تا پایان فصل هستند. همه برای نام استقلال تلاش می‌کنیم.

مربی استقلال درباره وضعیت گادوین منشا و روحیه بازیکنان برای بازی فردا گفت: بازیکن‌ها در تمرین دیروز سرحال بودند. آقای منشا بعد از اینکه در مشهد ترکیب اعلام شد گفتند که مریض هستم و چون بعد از اعلام ترکیب اظهار ناراحتی کردند فعلا در اختیار باشگاه هستند. چون بعد از اینکه ترکیب اعلام شد و این را به ما اطلاع داد تصمیم گرفتیم و از لیست 18 نفره خارج شد و با تصمیم آقای مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

طاهری درباره وضعیت الهیار صیادمنش عنوان کرد: من آخرین بار که صیادمنش را دیدم قبل از سفر به مشهد بود و مریض بود و سرما خورده بود. در رابطه به فروش او و انتقال به ترکیه بی اطلاع هستم.

مربی آبی‌ها در این خصوص که روح اله باقری مشکلی دارد، گفت: روح اله باقری هم در تمرینات ما شرکت میکند و با نظر آقای شفر در لیست ما نبودند و مشکل خاصی ندارند. باید ببینیم که نظر آقای مجیدی درباره ایشان چیست.

طاهری در خصوص اینکه آیا شفر به تنهایی برای ترکیب تصمیم می‌گرفت و نظرات مربیان را لحاظ نمی‌کرد، گفت: ما بالاخره یک مجموعه بودیم روزهای قبل از بازی درباره ترکیب صحبت می‌کردیم اما در نهایت آقای شفر به عنوان سرمربی تصمیم گیری می‌کردند.

وی درخصوص امید به کسب سهمیه و قهرمانی گفت: قهرمانی را بعید می‌دانم اما تمام مجموعه تلاش شان را انجام می‌دهند که قطعا سهمیه را بگیریم. قهرمانی دیگر دست ما نیست و آن زمان که دست ما بود به خوبی از آن استفاده نکردیم. امیدواریم که سهمیه فصل بعد را با حداکثر تلاش کسب کنیم.

او درباره زمان پایان قراردادش گفت: در کادرفنی می‌دانم که قرارداد من و آقای نامداری تمام می‌شود و از بقیه اطلاعی ندارم. دستیاران خارجی که با آقای شفر در تیم حضور داشتند هم مثل ما قرارداد دارند و تصمیم خودشان است. آنها اخراج نشده‌اند و می‌توانند به تمرین بیایند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طاهری به جای مجیدی به نشست رفت/ تمجید مربی استقلال از شفر

س آوریل 30 , 2019
به گزارش مشرق، بیژن طاهری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیزی به خاطر زحمات شفر از او تشکر می‌کنم. او یک استقلالی به تمام معنا، جنتلمن و خوش‌قلب بود. شفر برای استقلال زح...