رحمتی: شفر نتوانست پا روی احساسش بگذارد

به گزارش مشرق، کیانوش رحمتی درباره تغییرات کادرفنی تیم فوتبال استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر, اظهار داشت: جا دارد به عنوان یک استقلالی از شفر بابت دوران حضورش در تیم بزرگ استقلال و زحمت‌هایی کشیده شده, تشکر کنم. استقلال در زمان شفر در آیتم‌هایی پیشرفت بسیار خوبی داشت. با این حال در فوتبال روز دنیا سرمربی حکم کارگردان یک تیم را دارد و این کارگردان باید تیم را به خوبی بسازد, اما شفر در این مورد نتوانست نمره مثبتی بگیرد.

وی افزود: خیلی کوچک‌تر از آن هستم که درباره شفر و بزرگترها صحبت کنم اما تا جایی که می‌دانم وظیفه کارگردان ساختن یک تیم خوب است. این مورد در استقلال انجام نشد و مهم‌ترین مشکلی که تیم امسال داشت, همین بحث بود که کارگردانش نتوانست یک تیم خوب بسازد. نظم بازیکنان از لحاظ بیرونی و داخلی باید در اختیار تیم باشد که در استقلال این موضوع دیده نمی‌شد. بازیکنانی مانند مهدی قائدی چندین بار درگیر مسائل مختلفی شدند. شاید برای اینکه در استقلال یک تیم ساخته شود لازم بود سرمربی روی احساساتش پا بگذارد که فکر می‌کنم شفر در جاهایی موفق به این کار نشد. اگر او می‌توانست این کار را انجام دهد, حتماً یک تیم قوی می‌ساخت و برای قهرمانی آماده می‌شد.

بازیکن پیشین استقلال درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال عنوان کرد: مجیدی شخصیت بسیار محبوبی بین هواداران دارد و این می‌تواند یک نکته مثبت برای او باشد. فرهاد مجیدی شانس خوبی برای موفقیت در استقلال دارد و امیدوارم نسل جدید مربیگری در ایران با حضور افرادی مثل فرهاد مجیدی در کارشان موفق باشند و بتوانند روز به روز دانش و تجربیات‌شان را به فوتبال ما تزریق کنند.

بیشتر بخوانید:

هواداران کارلسروهه خواهان بازگشت شفر

رحمتی ادامه داد: در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ باشگاه کدام مربی را می‌توانست به استقلال بیاورد که برای تیم مفید باشد؟ در حال حاضر انتخاب فرهاد مجیدی برای سرمربیگری موقت استقلال تصمیم مناسبی بود, چرا که او در کنار تیم بوده و به همراه دوستان دیگری مانند بیژن طاهری شناخت خوبی از تیم دارد. حضور او خیلی بهتر است تا اینکه یک نفر از بیرون بیاید و با حال و هوای استقلال آشنا شود.

وی گفت: در پایان فصل باید ببینیم سیاست و برنامه‌ریزی باشگاه برای فصل بعد چه خواهد بود. آیا آنها در فصل بعد به دنبال قهرمانی لیگ و یا راهیابی به فینال آسیا هستند؟ آن وقت باید برآورد کرد که مجیدی می‌تواند سرمربی استقلال باشد یا خیر اما در برای سه هفته پایانی لیگ انتخاب مجیدی بهترین گزینه بود.

رحمتی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند فرهاد مجیدی با قبول هدایت استقلال می‌تواند به سرنوشت علیرضا منصوریان در این تیم دچار شود گفت: اگر مجیدی در این سه هفته نتیجه گرفت نباید به نام او گذاشت و اگر هم نتیجه نگرفت باز هم نباید عدم نتیجه‌گیری را به پای او نوشت. به طور کل عملکرد مثبت و منفی فرهاد مجیدی در این ۳ هفته مشخص نخواهد شد.

وی عنوان کرد: امیدوارم استقلال هر چه زودتر به خودش بیاید و موفق شود. در این باشگاه فقط کافی است که یک تیم خوب ساخته شود و بقیه موارد درست خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشارزاده: شفر جنم مدیریتی در استقلال نداشت؛ امیدوارم انتخاب فرهاد شوک خوبی برای استقلال باشد!

س آوریل 30 , 2019
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: به نظرم نحوه برخورد باشگاه با شفر درست نبود و باید قبل از اینکه کار به اینجا می‌کشید او را به باشگاه دعوت می‌کردند. به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی...