کیانوش رحمتی: شفر پا روی احساساتش نگذاشت؛ عملکرد مثبت و منفی مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد!

کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: انتخاب فرهاد مجیدی برای سرمربیگری موقت تصمیم مناسبی بود.

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تغییرات کادرفنی تیم فوتبال استقلال در هفته‌های پایانی  لیگ برتر،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از شفر بابت زحمت هایی که کشید تشکر می کنم

جا دارد به عنوان یک استقلالی از شفر بابت دوران حضورش در تیم بزرگ استقلال و زحمت‌هایی کشیده شده, تشکر کنم. استقلال در زمان شفر در آیتم‌هایی پیشرفت بسیار خوبی داشت. با این حال در فوتبال روز دنیا سرمربی حکم کارگردان یک تیم را دارد و این کارگردان باید تیم را به خوبی بسازد, اما شفر در این مورد نتوانست نمره مثبتی بگیرد.

* شفر برای موفقیت پا روی احساساتش نگذاشت

خیلی کوچکتر از آن هستم که درباره شفر و بزرگترها صحبت کنم اما تا جایی که می‌دانم وظیفه کارگردان ساختن یک تیم خوب است. این مورد در استقلال انجام نشد و مهم‌ترین مشکلی که تیم امسال داشت, همین بحث بود که کارگردانش نتوانست یک تیم خوب بسازد. نظم بازیکنان از لحاظ بیرونی و داخلی باید در اختیار تیم باشد که در استقلال این موضوع دیده نمی‌شد. بازیکنانی مانند مهدی قائدی چندین بار درگیر مسائل مختلفی شدند. شاید برای اینکه در استقلال یک تیم ساخته شود لازم بود سرمربی روی احساساتش پا بگذارد که فکر می‌کنم شفر در جاهایی موفق به این کار نشد. اگر او می‌توانست این کار را انجام دهد, حتماً یک تیم قوی می‌ساخت و برای قهرمانی آماده می‌شد.

* فرهاد مجیدی شانس خوبی برای موفقیت در استقلال دارد

مجیدی شخصیت بسیار محبوبی بین هواداران دارد و این می‌تواند یک نکته مثبت برای او باشد. فرهاد مجیدی شانس خوبی برای موفقیت در استقلال دارد و امیدوارم نسل جدید مربیگری در ایران با حضور افرادی مثل فرهاد مجیدی در کارشان موفق باشند و بتوانند روز به روز دانش و تجربیات‌شان را به فوتبال ما تزریق کنند.

انتخاب فرهاد برای سرمربیگری موقت تصمیم مناسبی بود

در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ باشگاه کدام مربی را می‌توانست به استقلال بیاورد که برای تیم مفید باشد؟ در حال حاضر انتخاب فرهاد مجیدی برای سرمربیگری موقت استقلال تصمیم مناسبی بود, چرا که او در کنار تیم بوده و به همراه دوستان دیگری مانند بیژن طاهری شناخت خوبی از تیم دارد. حضور او خیلی بهتر است تا اینکه یک نفر از بیرون بیاید و با حال و هوای استقلال آشنا شود. در پایان فصل باید ببینیم سیاست و برنامه‌ریزی باشگاه برای فصل بعد چه خواهد بود. آیا آنها در فصل بعد به دنبال قهرمانی لیگ و یا راهیابی به فینال آسیا هستند؟ آن وقت باید برآورد کرد که مجیدی می‌تواند سرمربی استقلال باشد یا خیر اما در  سه هفته پایانی لیگ انتخاب مجیدی بهترین گزینه بود.

عملکرد مثبت و منفی مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد

اگر مجیدی در این سه هفته نتیجه گرفت نباید به نام او گذاشت و اگر هم نتیجه نگرفت باز هم نباید عدم نتیجه‌گیری را به پای او نوشت. به طور کل عملکرد مثبت و منفی فرهاد مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد. امیدوارم استقلال هر چه زودتر به خودش بیاید و موفق شود. در این باشگاه فقط کافی است که یک تیم خوب ساخته شود و بقیه موارد درست خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعفای دسته جمعی در الهلال

س آوریل 30 , 2019
به گزارش مشرق، شب گذشته تیم فوتبال الهلال یکی از رقبای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ این کشور به مصاف التعاون رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.محمد بن فیصل، رئیس باشگاه الهلال به همراه اعضای هیئت مدیره این باشگاه به خاطر نتیجه نگرفتن تیم از سمتش...