فتحی: از زحمات شفر تشکر میکنیم

هواداران با این تیم زندگی می کنند و در اخبار داشتیم که عزیزی با نتایج تیم از دنیا رفته است و باید منطقی تصمیم بگیریم. من و اعضای هیات مدیره با همه توان تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف نیم و قطعا مشکلاتی نیز داشتیم.

وی ادامه داد: همه کارشناسان و هواداران می دانند که نتایج استقلال در خور و شان هواداران نیست و هیچکس از این نتایج راضی نبوده است. شرایط در جدول به شکلی رقم خورد که همه برای ما بازی کردند اما ما برای استقلال بازی نکردیم.این تصمیم احساسی و لحظه ای نبود و برای پیشبرد کار گرفته شده است. آقای شفر تا پایان فصل اجازه حضور در تمرینات را ندارند و قرارداد ایشان غیر فعال شد.

او در ادامه درباره حضور شفر در محل تمرین، اظهار داشت: به آقای شفر نامه دادیم که ایشان به تمرین نیایند اما نامه شاید دیر رسیده و ایشان تصمیم گرفتند به تمرین بیایند و سپس اینجا این موضوع به ایشان ابلاغ شد و ایشان مجموعه را ترک کردند.

مدیرعامل استقلال درباره فیلمبرداری از عدم حضور شفر در تمرین، ادامه داد: ما آدم های بی تجربه در فوتبال نیستیم و از لحاظ حقوقی همه چیز را بررسی کردیم. با کمترین هزینه و نزدیک به صفر قرارداد ایشان فسخ می شود. ایشان مربی ما نیستند و قطع همکاری کردیم. جوانب کار را بررسی کردیم و از زحمات ایشان تشکر می کنم. او مربی بزرگ و با تجربه بود اما توان ایشان در همین حد بود. گزینه های زیادی را بررسی می کنیم و تلاش می کنیم تا قبل از پایان فصل و در همین هفته ها یک مربی خوب را معرفی کنیم.

فتحی درباره حضور مجیدی اظهار کرد: مجیدی سرمایه گران قیمت باشگاه استقلال است. فرهاد مجیدی می تواند سالیان سال روی نیمکت بنشیند  اما ایشان در کمال تواضع به من گفتند که نمی خواهند سرمربی دائم باشند. ما قصد سوزاندن کسی را نداریم.

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما در اطلاعیه باشگاه اعلام کردیم بعد از پایان فصل درباره قطع همکاری با شفر مذاکره می کنیم. هواداران به من اطمینان داشته باشند که یک گزینه خوب در حد نام استقلال استخدام خواهیم کرد. گزینه های متعددی را پیش رو داریم که بعد از قطعی شدن، به عاشقان استقلال معرفی می کنیم. گزینه استقلال قطعا خارجی است که بعد از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره استقلال مورد غضب فرهاد مجیدی!

د آوریل 29 , 2019
به گزارش مشرق، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی در مجموعه تهرانسر برگزار شد که فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال به گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای اجازه تمرین کردن نداد. بیشتر بخوانید: فیلمبرداری ساشا شفر از رفتار استقلالی‌ها با پدرش +فیل...