منزوی: مجیدی فصل آینده سرمربی نیست

به گزارش مشرق، کامران منزوی در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال و اینکه آیا از این انتخاب اطلاع داشته یا خیر، گفت: من الان متوجه این انتخاب شدم، اما با ما صحبت‌هایی صورت گرفته بود.

وی افزود: متأسفانه در رسانه‌ها عنوان شده بود که با اعضای هیأت مدیره جلسه برگزار شده ولی من اعلام می‌کنم هیأت مدیره هیچ جلسه‌ای در این زمینه نداشته است. مطابق بند ۴۲ اساسنامه باشگاه استقلال، هرگونه عزل و نصب و انتخاب‌ها به عهده مدیرعامل باشگاه است، ولی طبیعتاً ما بر عملکرد امور اجرایی باشگاه نظارت می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا وی موافق برکناری شفر بوده یا خیر، گفت: ما همه چیزمان را از دست داده‌یم اما باید ببینیم برنامه فصل آینه چیست، باید دید باشگاه برای نقل و انتقالات، زمین تمرین و بودجه درنظر گرفته شده چه برنامه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

بازی دیگر تمام شد، نظرم را به فتحی می‌گویم

وی افزود: فرهاد مجیدی پنج بازی سرمربی استقلال است و او امور را برعهده می‌گیرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی مجیدی قبول کرده برای پنج بازی سرمربی باشد، گفت: مجیدی هیچ وقت به دنبال این نبود که سرمربی دائم باشد و تفکرات مدیریت هم این نیست. او به عنوان یک استقلالی ریسک کرده که این مسئولیت را قبول کرده است به هر حال او فقط تا پایان فصل سرمربی استقلال است.

منزوی در خصوص اینکه آیا مجیدی فصل آینده سرمربی استقلال نیست گفت: مجیدی فقط تا پایان فصل سرمربی استقلال است و فصل اینده سرمربی نیست.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه تکلیف رقم قرارداد فصل آینده شفر چه می‌شود، گفت: به هر حال این قرارداد به شکلی بسته شده که نمی‌توان کاری برای آن انجام داد، اما قرارداد امضا شده ولی روند مذاکره که بسته نشده است. این قرارداد در دنیا اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود، الهلال هم چند روز پیش سرمربی‌اش را برکنار کرد، من کاری به غلط درست این تصمیم ندارم، ولی سرنوشت فصل آینده استقلال خیلی مهم است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی دوام نمی‌آورد

د آوریل 29 , 2019
به گزارش مشرق، علی موسوی در خصوص شکست استقلال مقابل پدیده شهرخودرو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: متاسفانه بازی با پدیده بهترین فرصت برای استقلال بود تا از غفلت پرسپولیس استفاده کند با کسب سه امتیاز اختلاف امتیازی‌اش را با صدر جدول کاهش...