مجیدی دوام نمی‌آورد

به گزارش مشرق، علی موسوی در خصوص شکست استقلال مقابل پدیده شهرخودرو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: متاسفانه بازی با پدیده بهترین فرصت برای استقلال بود تا از غفلت پرسپولیس استفاده کند با کسب سه امتیاز اختلاف امتیازی‌اش را با صدر جدول کاهش دهد تا در بازی‌های آینده با امیدواری بیشتری مسابقات خود را دنبال کند ولی از این موقعیت استفاده نکرد. در بازی شنبه شب استقلال یک مهاجم تمام کننده نداشت تا گلزنی کند.

 


وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات ابتدای فصل و کنار آن هم خرید‌های نه چندان با کیفیت در نیم فصل دوم مشخص بود که این تیم شانس چندانی برای قهرمانی ندارد. این شکست باعث شد تا شانس قهرمانی استقلال ضعیف شود و به نظرم مسئولان باشگاه باید راهکار مناسبی را در نظر بگیرند تا بتوانند در سال آینده نتیجه آیده‌آل‌تری را کسب کنند. امسال که گذشت ولی خیلی دوست داشتم استقلال حداقل یک جام را به هوادارانش تقدیم می‌کرد.

موسوی در واکنش به اخراج شفر از سرمربیگری تیم استقلال گفت: شفر خیلی خوب توانست در آشفته‌ترین زمان ممکن استقلال را به روز‌های خوبش برگرداند. با این وضعیت اقتصادی اخراج شفر و جذب یک مربی جدید تنها باعث می‌شود تا استقلال دوباره به همان شرایط سالیان گذشته خود برگردد. شاید شفر در بیشتر مواقع اشتباهاتی داشت، ولی می‌توانست به استقلال کمک کند. معتقدم مسئولان به جای اخراج شفر باید بازیکنان با کیفیتی در نقل و انتقالات تابستانی خریداری کنند و مشکل از شفر نبود بلکه استقلال یک مهاجم شش دانگ ندارد تا برای این تیم گلزنی کند.

بیشتر بخوانید:

منزوی: مجیدی فصل آینده سرمربی نیست

موسوی خاطرنشان کرد: اخراج شفر یک گام رو به عقب بود. رفتن شفر باعث می‌شود تا خیلی بازیکنان هم ساز جدایی کوک کنند. به نظرم خرید چند بازیکن با کیفیت برای فصل آینده باعث می‌شود تا قدرت استقلال افزایش یابد. مسئولان باشگاه با این موضوع احساسی برخورد کردند و این به خودی خود باعث ایجاد حاشیه‌ای جدید در استقلال می‌شود. استقلال از اول فصل هم برنامه‌ای برای قهرمانی نداشت و این در حالی بود که شفر یک تیم آشفته را تحویل گرفت و آن را به یک تیم مدعی تبدیل کرد. به نظرم نتایج درخشانی که او کسب کرد مقداری توقعات را از او بالا برد و همین مسئله باعث اخراجش از استقلال شد.

وی در پایان در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نظری درباره مجیدی ندارم و واقعاً برایم سوال است او در این سه بازی چه کاری می‌تواند برای این تیم انجام دهد. فقط این کار باعث شد تا تیم به حاشیه برود. فرهاد هنوز جوان است و فکر نکنم در این حواشی بتواند دوام بیاورد چون تجربه مربیگری زیادی ندارد. ای‌کاش می‌گذاشتند زمان بگذرد و پس از آن تصمیم‌گیری می‌کردند. تغییر تحولات به سود استقلال نیست و فقط باعث فرصت سوزی می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط مجیدی برای قبول سرمربیگری استقلال

د آوریل 29 , 2019
به گزارش مشرق، مجیدی در صحبت روز گذشته خود با مسئولین باشگاه استقلال به آن‌ها اعلام کرده بود تنها در یک صورت حاضر به سرمربیگری موقت در استقلال است که فصل بعد به عنوان سرمربی این تیم نباشد.  بیشتر بخوانید: مجیدی دوام نمی‌آورد مجیدی تاکید کرد...