محمد نوری: تضعیف شفر تضعیف استقلال است؛ تا پایان فصل مهلت دهید!

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: منکر این نیستم که شفر هم اشکالاتی دارد و انتقاداتی بر او وارد است، اما با جرأت می‌گویم افراد یا گروهی هستند که از نتیجه‌گیری تیم خوشحال نمی‌شوند

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در مورد شکست یک بر صفر استقلال مقابل پریره مشهد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست مقابل پدیده غیر قابل هضم بود

شکست استقلال مقابل پدیده بسیار تلخ و غیر قابل هضم است. این شکست برای هواداران ما هم بسیار سنگین تمام شد و باعث شد تا اعتراضات علیه تیم و به خصوص سرمربی شدت گرفته و خواهان برکناری‌اش باشند.

* بعضی افراد ار نتیجه گرفتن استقلال خوشحال نمی شوند

منکر این نیستم که شفر هم اشکالاتی دارد و انتقاداتی بر او وارد است، اما با جرأت می‌گویم افراد یا گروهی هستند که از نتیجه‌گیری تیم خوشحال نمی‌شوند و علاقه‌ای به موفقیت تیم ندارند. این جریان شفر را تضعیف می‌کند تا به هدفش برسد.

تضعیف شفر تضعیف یک شخص نیست بلکه تضعیف استقلال است

تضعیف شفر تضعیف یک شخص نیست بلکه تضعیف استقلال است و ما با این موضوع مشکل داریم.

تا پایان فصل به شفر فرصت دهید 

بحث برکناری شفر مطرح شده که این هم خودش باعث لطمه خوردن به تیم می‌شود. حداقل باید تا پایان فصل به شفر فرصت داد و از او حمایت کرد و در پایان فصل در خصوص او تصمیم‌گیری کرد.

* تصمیم درباره شفر با مدیریت استقلال است

حرف اول و آخر را در مورد شفر مدیریت باشگاه استقلال می‌زند اما قطعاً مدیران این مجموعه هم مصلحت باشگاه را در نظر می‌گیرند و هم نظر هواداران هم برای آنها مهم و تعیین کننده است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد باشگاه استقلال با منشا و شجاعیان

ی آوریل 28 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در مشهد به مصاف تیم پدیده شهر خودرو رفت که این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود. همین موضوع باعث شد تا شفر از سرمربیگری استقلال به حال تعلیق در آمده و فرهاد...