عبدالعلی چنگیز: چیدمان نفرات باعث تعجب همه شده بود؛ به خودمان باختیم!

عبدالعلی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما به خودمان باختیم و پدیده از این فرصت به خوبی استفاده کرد و توانست حدود ۷۰ دقیقه از تک‌گل زده‌ی خود، حفاظت کند.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شکست استقلال برابر پدیده،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل پدیده؟

حساس‌ترین دیدار را واگذار کردیم. برد استقلال در این بازی می‌توانست امیدهای زیاد هواداران را برای قهرمانی تیمشان پررنگ کند اما متأسفانه از شروع بازی مشخص بود که استقلال با یک شیوه جدید، پای به میدان گذاشته و با این روش، بعید است که بتواند در این دیدار، سه امتیاز را از آنِ خود کند. ما به خودمان باختیم و پدیده از این فرصت به خوبی استفاده کرد و توانست حدود ۷۰ دقیقه از تک‌گل زده‌ی خود، حفاظت کند. جابجایی‌ها که شفر در این دیدار به وجود آورد، باعث تعجب همه شده بود. چند بازیکن از پست‌های تخصصی خود خارج شده بودند و در جایی بازی می‌کردند که تا به حال این کار را انجام نداده بودند. همین مسئله باعث شد تا استقلال دست به یک تعویض زودهنگام بزند. شجاعیان تا به امروز و در طول مدت زمانی که استقلال بوده، در پست هافبک دفاعی بازی نکرده بود و از شفر متعجبم که دست به چنین کاری زد. بردن پژمان منتظری از دفاع آخر به راست، یکی دیگر از کارهای عجیب شفر بود. او که در دیدار گذشته با یک ترکیب مناسب، توانسته بود حریفش را شکست دهد، با تغییرات عجیبی که در این دیدار به وجود آورد، تمام معادلات را بر هم ریخت و باعث شد تا استقلال در حساس‌ترین بازی شکست خورده و امیدش به قهرمانی از بین برود.

* عملکرد پدیده مشهد؟

یحیی گل محمدی آنالیز خوبی از استقلال داشت. شاید او هم فکر نمی‌کرد که شفر تغییراتی این‌چنینی در ترکیب تیم به وجود بیاورد و مُهره‌ها را به این شکل جابجا کند؛ او از این شرایط به خوبی استفاده کرد و توانست با برد برابر استقلال، امیدوار به کسب سهمیه باشد و حالا باید منتظر ماند و دید در سه هفته پایانی، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. با این شکست تقریباً قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است و باید تیم‌هایی چون استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده، به دنبال کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده باشند.

* دیدار روز چهارشنبه استقلال تهران برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی؟

آبی‌های خوزستان سقوطشان به لیگ دسته یک قطعی شده است اما بعید می‌دانم یک بازی بی‌انگیزه را از خود به نمایش بگذارند اگرچه استقلال دیگر امیدی به قهرمانی ندارد، اما باید این بازی را با پیروزی و گل‌های زیاد، به پایان برساند تا شاید کورسوی امیدی که برای او باقی مانده، به واقعیت تبدیل شود.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: رفتن شفر و جانشینی مجیدی گمانه زنی رسانه هاست؛ بازی مهمی را باختیم!

ی آوریل 28 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازی مهمی را باختیم ولی از طرف ما هیچ تصمیمی در خصوص برکناری وینفرید شفر و جانشینی مجیدی اتخاذ نشده است.  به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در ...