استقلال با شفر قطع همکاری کرد؟/مجیدی سرمربی موقت شد

به گزارش مشرق، به دنبال شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده شهر خودرو و از دست دادن شانس قهرمانی، مسئولان استقلال که در مشهد حضور دارند، جلسه‌ای را در خصوص وضعیت ادامه همکاری وینفرد شفر برگزار کردند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد هدایت استقلال به صورت موقت تا پایان فصل به فرهاد مجیدی سپرده شود. صحبت‌هایی با مجیدی صورت گرفت و مربی جوان آبی‌پوشان نیز تلویحاً این پیشنهاد را پذیرفته است. از طرفی، فعالیت‌های وینفرد شفر و ساشا پسرش به حالت تعلیق در می‌آید تا برای آینده همکاری او با باشگاه استقلال تصمیماتی گرفته شود. همه این مسائل شب گذشته صحبت شده و قرار است پس از بازگشت استقلال از مشهد، در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصمیمات قطعی گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مباشری به شایعه برکناری شفر

شفر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با توجه به اینکه فسخ قراردادش نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان برای باشگاه استقلال هزینه خواهد داشت، مسئولان باشگاه به دنبال راهکاری برای فسخ این قرارداد هستند. ذکر این نکته ضروری است که تصمیمات گرفته شده صرفاً به بعد بازی با پدیده برمی‌گردد و امکان دارد در هیئت مدیره باشگاه تصمیم به ادامه همکاری شفر گرفته شود، اما از صحبت‌های هیئت مدیره چنین برمی‌آید که بیشتر آنها موافق ادامه همکاری با شفر نیستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ ریکاوری در سالن هتل مشهد!

ی آوریل 28 , 2019
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس مصاف با پدیده در مشهد مقدس برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با پدیده مشهد از ساعت 11:00 امروز(یکشنبه 8 اردیبهشت 98) در هتل محل اقامت تیم در ...