آقای شفر به جای فصل بعد، امروز را بچسب

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی درباره شکست تک گله استقلال تهران مقابل پدیده مشهد در فاصله چهار هفته به پایان لیگ اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم چه اصراری است که چشمی در دفاع وسط بازی کند؟ من بارها در مصاحبه‌هایم به این موضوع اشاره کرده‌ام و هربار از این بازیکن در دفاع وسط استفاده شده، استقلال به مشکل خورده است. این برای بار هزارم.

او در ادامه سرمربی استقلال را خطاب قرار داد و افزود: آقای شفر! شما که ادعایت می‌شود باید سال بعد هم سرمربی استقلال باشی، امروز را بچسب. شما تمام هم و غمتان برای فصل بعد است درحالی که امروز اگر ترکیب تیم، بهتر چیده می‌شد، استقلال می‌توانست به پیروزی برسد. زمانی هم که انتقاد می‌کنیم، آقایان ناراحت می‌شوند. ما دلمان برای هواداران می‌سوزد. امروز، روزی بود که استقلال می‌توانست به کسب سه امتیاز، به صدر جدول نزدیک شود اما این اتفاق نیفتاد.

امیرآبادی همچنین با اشاره به تعویض داریوش شجاعیان در دقایق پایانی نیمه نخست، گفت: این تعویض کاملاً احساسی. آیا شما متوجه دلیلش شدید؟ به اعتقادم ما امروز از خود شفر ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید:

بازی دیگر تمام شد، نظرم را به فتحی می‌گویم

بازیکن سابق استقلال همچنین نسبت به ادامه فصل اظهار ناامیدی کرد و افزود: بازی‌های استقلال راحت است اما تیم‌های بالای هم بیکار نخواهند نشست. پرسپولیس و سپاهان به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهند. ضمن اینکه استقلال هم با تیم‌هایی بازی دارد که برای سقوط نکردن می‌جنگند.

امیرآبادی در پایان تاکید کرد: زمانی که استقلال گل اول را دریافت کرد، پلنی برای جبران گل نداشت و ما در نیمه اول، حرکت خاصی از این تیم ندیدیم. حتی پدیده دو سه ضد حمله داشت که راحت می‌توانست به گل برسند. تمام استقلالی‌ها دنبال این بودند که گل خورده را جبران کنند اما به راحتی هم ضد حمله می‌خوردند. آن‌ها استرس گلزنی داشتند تا دل هواداران را شاد کنند اما این استرس باعث شد فشار بیشتری روی بازیکن‌ها باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش شبانه برای حضور مجیدی روی نیمکت استقلال

ی آوریل 28 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در مشهد مقابل پدیده تن به شکست داد تا شانس قهرمانی را تقریباً از دست بدهد و همین موضوع باعث شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال راهکار برای برکناری وینفرد شفر باشند.امیرحسین فتحی و همکارانش که طی هفته‌های گذشته...