۲ هزار نفر پشت درهای ورزشگاه امام رضا(ع) +عکس

به گزارش مشرق، در فاصله حدود ۲ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پدیده و استقلال حدود ۲ هزار نفر از طرفداران تیم استقلال پشت درهای استادیوم امام رضا مانده و برای حضور در استادیوم بلیت در اختیار ندارند. همین موضوع باعث ایجاد ترافیک در خیابان‌های منتهی به استادیوم شده است.

* تعدادی از تماشاگران استقلال در جایگاه تماشاگران پدیده حضور پیدا کردند که این موضوع با واکنش هواداران و مسئولان باشگاه پدیده توام شد. مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه دیده در همین خصوص به ماموران مستقر در استادیوم به خاطر حضور هواداران استقلال در جایگاه پدیده‌ای ها اعتراض کرد.

* پارکینگ خبرنگاران که معمولاً در اختیار حراست ورزشگاه امام رضا بود برای این بازی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و به همین علت تردد خبرنگاران در استادیوم با تاخیر صورت گرفته است. نمایندگان رسانه های گروهی بابت این موضوع گلایه‌هایی داشته و به این اقدام مسئوان اعتراض کردند.

*تعدادی از تماشاگران پدیده هنگامی که قصد ورود به استادیوم از در اصلی را داشتند با ممانعت ماموران مواجه شدند اما چند نفر از لیدرهای استقلال از همین در وارد استادیوم شدند که این موضوع باعث اعتراض تماشاگران پدیده مشهد شد.

*با توجه به تکمیل شدن ورزشگاه امام رضا از ورود تماشاگران به استادیوم جلوگیری شده است. برای بار دوم طبقه دوم ورزشگاه برای حضور تماشاگران باز شده است. این اتفاق برای اولین بار در دیدار با پرسپولیس در مشهد رخ داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حواشی دیدار پدیده شهرخودرو و استقلال/ گریه برزای بعد از گلزنی به استقلال!

ش آوریل 27 , 2019
بازیکن گلزن تیم پدیده شهر خودرو بعد از باز کردن دروازه استقلال نه تنها خوشحالی نکرد بلکه به گریه کردن پرداخت. به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پدیده شهرخودرو و تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(...