حواشی پیش از دیدار پدیده شهرخودرو و استقلال/ هجوم هواداران استقلال و پدیده برای خرید بلیت بازی امشب!

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

هواداران دو تیم استقلال و پدیده برای خرید بلیت‌ دیدار دو تیم پشت صف‌های طولانی حضور دارند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پدیده شهرخودرو و تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر  از ساعت 20:15 امشب(شنبه 7 اردیبهشت 98) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد. در ادامه حواشی پیش از این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه امام رضا در شرایطی برگزار می‌شود که بلیت فروشی این مسابقه از ساعت 12 امروز با صف‌های طولانی در جریان است. در شرایطی که مسئولان سازمان لیگ بارها و بارها با بیلت فروشی مسابقات به صورت بازار سیاه مخلفت خود را اعلام و موارد را از طریق نهادهای مختلف پیگیر شده اند اما باز هم شاهد فروش بلیت در سایت‌هایی که نیازهای مردم را تامین می‌کنند هستیم. به طور مثل بلیت دیدار پدیده و استقلال با قیمت 250 هزار تومان در حال فروش است.

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 12 امروز در ورزشگاه‌های تختی و شهید بهشتی برای هواداران دو تیم آغاز شده و تماشاگران دو تیم در صف‌های طولانی مشغول تهیه بلیت هستند. هواداران استقلال در ورزشگاه تختی و هواداران پدیده در مقابل ورزشگاه شهید بهشتی حضور دارند.

در حال بروز رسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین فرصت طلایی برای شفر

ش آوریل 27 , 2019
به گزارش مشرق، شرایط استقلال در نیم فصل دوم به شکلی بود که آبی‌ها در تمامی دیدارهای ۶ امتیازی خود در شرایط مرگ و زندگی قرار داشتند و البته دو مرتبه ناکام بودند تا بعد از هر شکست، وارد کما شوند.تیم شفر حالا دوباره شرایطی مانند دربی دارد و ۳ امتیاز دیدار...