آخرین فرصت طلایی برای شفر

به گزارش مشرق، شرایط استقلال در نیم فصل دوم به شکلی بود که آبی‌ها در تمامی دیدارهای ۶ امتیازی خود در شرایط مرگ و زندگی قرار داشتند و البته دو مرتبه ناکام بودند تا بعد از هر شکست، وارد کما شوند.


تیم شفر حالا دوباره شرایطی مانند دربی دارد و ۳ امتیاز دیدار با پدیده برای این تیم بسیار حائز اهمیت است. شاگردان شفر در دیدار با پدیده راهی جز کسب برد ندارند و اگر این اتفاق رخ ندهد، پرسپولیس می‌تواند هفته آینده قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند.

بیشتر بخوانید:

عکس / صف‌های طولانی هواداران استقلال برای تهیه بلیت

 


برد اما برای استقلال به معنی کاهش فاصله تا ۳ امتیاز است و این موضوع با توجه به دیدارهای نسبتاً سخت باقی مانده برای پرسپولیس و بازی‌های آسان استقلال، می‌تواند کار را برای تیم شفر آسوده کند. سرمربی استقلال هر چند مانند دیدار دربی این شانس را ندارد تا با یک برد به صدر برسد اما می‌تواند با پیروزی برابر پدیده، کورس قهرمانی را داغ‌تر از قبل کرده و حریف خود را تحت فشار قرار دهد تا به این ترتیب در هفته‌های پایانی به دنبال رویای خود باشد.


این دیدار مطمئناً فرصت آخر تیم شفر است و سرمربی استقلال باید تمام تجربه ۵۰ سال حضور در فوتبال را به کار گیرد تا آبی‌ها همچنان مدعی باقی بمانند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرچشمه خشونت روی سکوها کجاست؟

ش آوریل 27 , 2019
به گزارش مشرق، در اوایل دهه ۷۰ و در حرکتی خودجوش، همه گزارشگران صدا و سیما تصمیم گرفتند لقب "بهترین تماشاگران دنیا" را برای ما طراحی کنند و به نظر می‌رسد سنگینی این لقب باعث ایجاد ذهنیتی متفاوت با آنچه ارائه می‌دهیم در ما شده است. فاجعه بزرگ در راه ...