چشم دیدن قلعه‌نویی را ندارند

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان و شانس استقلال برای نزدیک شدن به صدر جدول گفت: بله من پیش از این هم با توجه به بازی‌های باقی مانده گفته بودم اگر استقلال امتیازهای بی‌جا از دست ندهد می‌تواند به صدر جدول برسد ولی متاسفانه در دربی و در بازی با سایپا امتیازهایی دادیم که می‌توانستیم ندهیم با این حال بازهم شانس به ما رو کرده و حالا با توجه به امتیازاتی که سپاهان و تراکتور و پرسپولیس دادند می‌شود فاصله را کمتر کرد و تا پایان در کورس قهرمانی ماند.

وی افزود: این را هم بگویم که استقلال کار سختی مقابل پدیده دارد و نباید خودش را از قبل برنده بداند. پدیده این فصل در رقابت‌ها واقعاً مثل نامش پدیده بوده و یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و شک نکنید امتیاز گرفتن از آنها آنهم در مشهد کار سختی است ولی اگر استقلال از فرصت به دست آمده به نحو احسن استفاده کند برای ۳ هفته پایانی امیدوار می‌شود.

مربی سابق تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم هم عنوان کرد: من پیش از این حتی زمانی که تراکتورسازی استقلال خوزستان را با ۳ گل شکست داد به مالک محترم این باشگاه پیام دادم که تراکتورسازی با نتیجه خوبی بازی را برده ولی خوب بازی نمی‌کند و در قواره قهرمانی ظاهر نمی‌شود و ایشان از من تشکر کرد. بحث مدیریت حاشیه‌های به وجود آمده هم در این میان به تیم ضربه زد و باعث شد تراکتورسازی از کورس قهرمانی خارج شود ولی این را هم بگویم نتایج سایر بازی‌ها باعث شده این تیم هنوز در کورس سهمیه باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

شعارهای هواداران پرسپولیس علیه شفر و قلعه‌نویی

همدانی که سابقه کار با محسن فروزان را دارد در مورد اینکه چقدر اتهامات وارد شده به او را درست می‌داند گفت: من مربی محسن بودم و او بازیکن زحمتکش و متعصبی است که به تیمش عِرق دارد ولی من می‌خواهم بگویم سوای اسامی و افراد به صورت مصداقی، به طور کلی وقتی ۵ هفته مانده به پایان لیگ با یکی از بازیکنان کلیدی تیم به مشکل می‌خورید باید تا حد ممکن آن را تا پایان فصل مدیریت کرده و وقتی بازی‌ها تمام شد به آن رسیدگی کنید نه اینکه در حساس‌ترین مقطع این چنین تصمیم بگیرید و تیم دچار مشکل شود. به نظرم آقای زنوزی در این مورد با عجله تصمیم‌گیری کرد.

وی در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی هم عنوان کرد: به نظر من شعار علیه امیر قلعه‌نویی به این دلیل بود که خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های او را ندارند چون به صورت کلی باید بگویم به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند.

همدانی در پایان در مورد بازی هفته آینده تراکتورسازی - پرسپولیس و احتمال رخ دادن اتفاقات مشابه بازی پرسپولیس - سپاهان در آن بازی گفت: من بعید می‌دانم در تبریز چنین اتفاقاتی بیافتد چرا که آنجا حضور داشتم و زندگی کردم و چنین مسائلی بعید است اتفاق بیافتد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ صف‌های طولانی هواداران استقلال برای تهیه بلیت

ش آوریل 27 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ صف‌های طولانی هواداران استقلال برای تهیه بلیت ...