گل‌محمدی: استقلال شانس زیادی برای صعود در آسیا ندارد/ اولویت اولم پدیده است

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به مسائل فنی صحبت کنم، جا دارد که از مناطق سیل‌زده صحبت کنیم. متأسفانه این مناطق وضعیت خوبی ندارند و فکر می‌کنم اینکه فقط هلال‌احمر مسئول تلاش برای حل این مشکلات باشد، شایسته نیست.

وی افزود: این وضعیت اگر چند ماه دیگر ادامه داشته‌باشد، بحران وحشتناک‌تری برای مردم خوب کشورمان به وجود می‌آید که بسیار ناراحت‌کننده است. امیدوارم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر به زندگی عادی برگردند.

سرمربی پدیده شهرخودرو تصریح کرد: مقابل تیمی شایسته و دارای شانس‌قهرمانی بازی داریم. با توجه به اینکه شانس بالایی برای صعود در آسیا ندارند، فکر می‌کنم تمام تمرکزشان روی لیگ باشد و برای برد به میدان بیایند. هر دو تیم انگیزه بالایی دارند و هر دو به دنبال سه امتیاز حیاتی از دیدار فردا هستیم. فکر می‌کنم هرکدام تمرکز بهتری داشته‌باشد، برنده باشد.

وی خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: امیدوارم فردا روز هواداران فوتبال خراسان باشد و سازماندهی خوبی صورت گیرد تا هواداران پدیده شهرخودرو بتوانند در ورزشگاه حضور یابند. امیدوارم فردا روز زیبایی برای فوتبال خراسان و ایران باشد.

گل‌محمدی در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی و شرایط پدیده شهرخودرو تاکید کرد: از لحاظ امکاناتی و شرایط مالی و بازیکن، با رقبا قابل مقایسه نیستیم اما آنقدر این فصل بازیکنانم عملکرد خوبی داشته‌اند که توانستیم در این نقطه قرار گیریم. حضور حمیداوی نیز مزید برعلت شد تا شرایط خوب نیم فصل نخست، ادامه‌دار باشد. تنه به تنه تیم‌های بزرگ تا به اینجا پیش رفته‌ایم و سرنوشت هنوز دست خودمان است.

وی افزود: امیدوارم حمایت‌ها بیش از قبل انجام شود، چیزی که از نیم‌فصل دوم ما را به شدت اذیت کرد، زمین‌تمرین بود که کیفیت ما را پایین آورد. باید با مشکلات بجنگیم و مبارزه کنیم. در نیم‌فصل نخست هم پا پس نکشیدیم و امتیازها را تا لحظه آخر جمع کردیم.

سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: با انگیزه‌ای که در وجود بازیکنانم است، فکر می‌کنم با وجود بازی‌های سختی که در پیش داریم، بتوانیم سهمیه را کسب کنیم. به همه قول می‌دهم تا دقیقه اخر برای موفقیت بجنگیم.

گل‌محمدی در خصوص مصدوم و محروم تیمش تصریح کرد: خوشبختانه برای بازی فردا مصدوم و محرومی نداریم و تیمم برای بازی فردا کامل است.

وی در خصوص آینده‌اش در پدیده شهرخودرو تصریح کرد: گزینه اول، دوم و سومم برای آینده پدیده شهرخودرو است. امیدوارم با فراهم شدن شرایط در این تیم بمانم، زیرا علاقه‌ای به زیاد عوض کردن تیم ندارم.

گل‌محمدی در رابطه با کوپال ناظمی، قاضی دیدار پدیده شهرخودرو و استقلال تهران گفت: باید از داور حمایت کنیم تا با اعتماد به نفسی خوب، عملکرد مناسبی داشته‌باشد. ناظمی داوری جوان است و ان‌شاءالله با قضاوت‌های خوبش شاهد حضور او در عرصه‌های بین‌المللی و موفقیت بیش از پیشش باشیم.

وی در پایان گفت: به کارگران به مناسبت فرارسیدن روزشان تبریک می‌گویم. امیدوارم شرایط اقتصادی به شکلی باشد تا این قشر زحمت کش نیز بتوانند شرایط خوبی برای خانواده‌شان فراهم کنند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: استقلال، بهترین تیم نیم‌فصل دوم بوده و روند خیلی خوبی در بازی‌های اخیر داشته است. نمی‌توانیم بی‌محابا حمله کنیم، زیرا در فاز هجومی، حریف بازیکنان سرعتی و خوبی دارد. باید با استفاده از موقعیت‌ها به گل برسیم اما باید مواظب عناصر هجومی حریف باشیم. از نظر تمرکزی باید در خط دفاع موفق باشیم تا بعد به حمله برسیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود استقلال/ جنجال در ال‌کلاسیکوی ایران

ج آوریل 26 , 2019
به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه‌چیز به سود استقلال شود و آبی‌ها شانس زیا...