پرویز برومند: هنوز شانس صعود داریم؛ قهرمانی لیگ هم دور از دسترس نیست!

پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: تیمی که استقلال با آن بازی می‌کرد الهلال بود و نماینده عربستان یکی از تیم‌های خوبی فوتبال آسیا است.

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل الهلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل الهلال؟

استقلال تا قبل از ۱۰ نفره شدن حریف چندان خوب کار نکرد ولی بعد از اینکه داور بازیکن آنها را اخراج کرد استقلال روی بازی مسلط شد و انصافاً فشار خوبی به الهلال وارد کرد و فقط نتوانست گل مساوی را بزند. فراموش نکنید تیمی که استقلال با آن بازی می‌کرد الهلال بود و نماینده عربستان یکی از تیم‌های خوبی فوتبال آسیا است. اگر ایسما می‌توانست آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل کند شاید بازی مساوی می‌شد و شرایط خیلی بهتر بود.

* آیا شانسی برای استقلال در ادامه قائل است یا خیر؟

من نه تنها برای استقلال بلکه برای پرسپولیس که در رده چهارم گروهش قرار دارد شانس قائل هستم. استقلال در مقابل الدحیل در تهران بازی دارد و العین هم تیم همیشگی نیست به همین خاطر می‌گویم استقلال شانس صعود دارد. برای استقلال الدحیل و العین نباید فرقی داشته باشد و هر دو بازی را باید ببرد. تیمی که می‌خواهد صعود کند باید از دو بازی آینده شش امتیاز را بگیرد.

* گلی که حسینی از الهلال دریافت کرد؟

در آن صحنه هافبک‌های دفاعی استقلال باید اجازه شوت‌زنی را به حریف نمی‌دادند و روی آن صحنه سهل‌انگاری شد. از طرفی دیگر ضربه بازیکن الهلال غافلگیرانه بود و حسینی هم به نظرم توپ را ندید.

* صحبت پایانی؟

من به صعود استقلال امیدوارم ولی همین‌جا می‌گویم شاید اگر رویاپردازانه نباشد استقلال می‌تواند قهرمان لیگ هم شود. کار پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی سخت است و این تیم باید سپس به تبریز برود. بنابراین اگر استقلال بازی‌هایش را ببرد حتی می‌تواند قهرمان لیگ شود به شرط آنکه به همه مسابقات به چشم یک فینال نگاه کند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم / خلاصه دیدار الهلال ۱-۰ استقلال

س آوریل 23 , 2019
فیلم / خلاصه دیدار الهلال ۱-۰ استقلال - مشرق نیوز ...