ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان مشخص شد؛ با دو تغییر نسبت به دیدار رفت!

ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن، گادوین منشا

شماتیک ترکیب استقلال مقابل الهلال

به گزارش استقلال نیوز، آبی های پایتخت بعد از برد روحیه انگیز دیدار رفت مقابل الهلال با روحیه مضاعف پا به این دیدار خواهند گذاشت تا با کسب نتیجه ای مناسب شانس صعود از گروه مرگ برای دومین سال متوالی را برای خود زنده نگه دارند. شفر در دیدار امروز تن به یک تغییر اجباری هم داد و روزبه چشمی را جانشین فرشید اسماعیلی مصدوم کرد.

* سید حسین حسینی باز هم انتخاب اول شفر در ترکیب استقلال بعد از دربی خواهد بود. شهامت حسینی در خروج از دروازه و مهارت در بازی با پا به مدافعان استقلال کمک می کند با استرس کمتری بازی کنند.

** همچون بازی رفت شفر از زوج منتظری-دانشگر در قلب دفاع استفاده کرد و حیدری در دفاع راست و زکی پور در دفاع چپ بازی می کنند. متاسفانه غفوری به آمادگی لازم برای حضور در ترکیب نرسید و حیدری به عنوان کاپیتان باز هم در مقابل بازیکنان حرفه ای الهلال بازی خواهد کرد. البته احتمال حضور غفوری در نیمه دوم بسیار زیاد می باشد.

*** در خط میانی روزبه چشمی بعد از برطرف شدن مصدومیتش به عنوان بازیکن ثابت در کنار علی کریمی به بازی گرفته می شود. پاتوسی به عنوان مهندس و مغز متفکر تیم پشت تک مهاجم استقلال بازی می کند و شجاعیان در راست و نورافکن در چپ او را حمایت می کنند.

**** در خط حمله گادوین منشا تک مهاجم آبی ها خواهد بود که امیدواریم در این دیدار حساس موفق به گلزنی شود. در دیدار رفت ایسما در ترکیب ثابت قرار داشت.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حواشی دیدار الهلال عربستان و استقلال ایران؛ فروش پرچم و پیراهن آبی به هواداران قبل از دیدار استقلال و الهلال!

س آوریل 23 , 2019
تماشاگران آبی پوش با حضور در ورزشگاه محمد بن زاید از تیم استقلال حمایت می کنند. به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران از ساعت 19:30 امروز سه شنبه(3 اردیبهشت 98) از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسی...