فرشید اسماعیلی: با مشورت دکتر نوروزی و شفر تصمیم گرفتم که عمل جراحی را انجام دهم؛ برای موفقیت تیم دعا می کنم

فرشید اسماعیلی

هافبک تیم استقلال گفت: از آقایان فتحی، شفر و دکتر نوروزی تشکر می کنم که پیگیر وضعیتم بودند.

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که ابتدای هفته عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته بود، در گفت وگو با سایت باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

عمل جراحی خود را با موفقیت سپری کردم

با کمک پزشکان باشگاه و پزشک جراح عمل جراحی خود را با موفقیت سپری کردم و حالا باید مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم. بیشتر از این نمی توانستم مصدومیت خود را تحمل کنم و مدت زیادی بود که با شرایط سخت برای استقلال به میدان رفتم و در نهایت با مشورتی که با دکتر نوروزی و آقای شفر داشتیم تصمیم گرفتم که عمل جراحی را انجام دهم.

برای موفقیت استقلال و همبازیانم دعا می کنم

برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم؛ هر چند کنار تیم نیستم اما دل من با تیم است و ای کاش می توانستم کنار استقلال حضور داشته باشم. برای موفقیت استقلال و همبازیانم دعا می کنم و می دانم که تیم ما می تواند برابر الهلال نتیجه خوبی کسب کند و قدرت و اعتماد به نفس این کار را داریم. استقلال در بازیهای اخیر بسیار خوب و موفق ظاهر شده و اطمینان دارم همین روند را ادامه می دهد و بهتر هم می شود.

* از آقایان فتحی، شفر و دکتر نوروزی تشکر می کنم که پیگیر وضعیتم بودند

از آقای فتحی بابت پیگیریهای بعد و قبل عمل ایشان تشکر میکنم، همین طور از آقای شفر که پیگیر شرایطم بودند. به خصوص دکتر نوروزی که در چند ماه اخیر برای من سنگ تمام گذاشت و هرکاری توانست برایم انجام داد و پیگیر وضعیتم بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیلی: دیگر نمی‌توانستم مصدومیت را تحمل کنم

س آوریل 23 , 2019
به گزارش مشرق، فرشید اسماعیلی هافبک استقلال که ابتدای هفته عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته بود، گفت: با کمک پزشکان باشگاه و پزشک جراح عمل جراحی خود را با موفقیت سپری کردم و حالا باید مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم. بیشتر از این نمی‌توانستم مصدومیت خود ر...