شوک به الهلال قبل از بازی با استقلال

به گزارش مشرق، تنها یکی دو ساعت به آخرین جلسه تمرینی الهلال در ورزشگاه محمد بن زاید مانده بود که کادر پزشکی باشگاه الهلال به سرمربی کروات این تیم خبر ناامیدکننده ای داد. سالم الدوساری ملی پوش کلیدی الهلالی ها به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی با استقلال ایران به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

راهکار کارشناس سعودی برای شکست استقلال


این خبر از آن جهت شوکه کننده بود که تا دیشب تمام رسانه‌های سعودی و نزدیک به باشگاه از الدوساری به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی مامیچ در برنامه‌های تاکتیکی مقابل استقلال نام برده بودند اما بار دیگر کابوس مصدومیت سراغ این بازیکن آمد تا همچون بازی رفت با رقیب ایرانی، غایب بزرگ الهلالی ها باشد.


سالم الدوساری دیشب در تمرین آخر الهلال در زمین اصلی محمد بن زاید غایب بود تا به این ترتیب تمامی خبرهای منتشر شده پیرامون این شوک به قهرمان عربستان درست از آب دربیاید و یکی از کلیدی ترین مهره‌های الهلال به بازی امشب دو تیم در ابوظبی نرسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگ برنده استقلال در این فصل چیست؟

س آوریل 23 , 2019
به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم اظهار داشت: بازی منطقی و قابل قبولی از استقلال مقابل ماشین سازی دیدیم. شفر در این دیدار تغییراتی نسبت به بازی‌های گذشته ایجاد کرده بود و این تغییرات جواب داد تا آبی پوشان به یک پیروزی مهم دست پیدا کنند.وی اضافه کرد: ماشین سا...