علی شوری: شفر به ترکیب برنده استقلال دست نزند؛ به احتمال زیاد بازی مساوی می شود

علی شوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدواریم شفر مثل بازی‌های گذشته که خیلی خوب توانست تیم را ریکاوری کند، تیم را آماده و سرحال به دیدار الهلال بفرستد.

به گزارش استقلال نیوز، علی شوری پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر الهلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و الهلال؟

به دلیل فشردگی بازی‌ها، استقلال قدری خسته است. امیدواریم شفر مثل بازی‌های گذشته که خیلی خوب توانست تیم را ریکاوری کند، تیم را آماده و سرحال به دیدار الهلال بفرستد. فوتبال ایران از نظر ساختار و امکانات سخت افزاری از عربستان بسیار عقب تر است و اگر تیم‌های ما از جمله استقلال مقابل نمایندگان عربستان نتیجه می‌گیرند، تنها دلیلش توانمندی‌های فردی و غیرت فوتبالیست‌های ایرانی است. وگرنه در حالت معمول تیم‌های ایرانی نباید قادر باشند تیم‌های عربستانی را شکست دهند.

* بازگشت فرشید باقری به تیم؟

این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم. از اولش هم منطقی نبود که بازیکن را با کنار گذاشتن از تیم تنبیه کنند. بهترین راه تنبیه بازیکنان خاطی اعمال جرایم مالی است.

* پیش بینی نتیجه این بازی؟

به نظر من احتمال این که بازی با نتیجه تساوی تمام شود زیاد است چون هر دو تیم از شکست خوردن می‌ترسند و جانب احتیاط را می‌گیرند. به خصوص استقلال که شکست خوردن در این بازی تا حدود زیادی از شانس آنها برای صعود می‌کاهد.

* بازگشت وریا غفوری، طارق همام و فرشید باقری به جمع نفرات آماده بازی؟

گرچه این سه نفر بازی‌های خوبی را در این فصل ارائه داده‌اند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند که به راحتی نمی‌توان از آنها گذشت، اما منطقی نیست شفر به ترکیب برنده‌اش دست بزند. استقلال بدون این سه بازیکن بازی‌های بزرگی از جمله بازی با همین الهلال را برده و شفر باید به ترکیب برنده‌اش وفادار باشد. بازیکنانی هم که تازه رسیده‌اند باید به صورت تدریجی به ترکیب اضافه شوند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال گروه سوم را غیرقابل پیش بینی کرد!

س آوریل 23 , 2019
تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از مهم ترین بازی های فصل خود در اولین دور از مرحله برگشت باید به مصاف الهلال عربستان برود. این در حالی است که آنها موفق شدند در دور رفت این تیم را با تمام ستارگانش شکست دهد. در آستانه این جدال سنتی غرب آسیا سایت کنفدراسی...